Oplemenitite vizualno vsebino s povezavami
Vizualna vsebina lahko deluje kot prehod na bolj dragocene vsebine.
Ko načrtujete vizualno vsebino za objavo na družbenih platformah, razmislite, kako lahko video posnetki, fotografije in inforgrafike pripeljejo (dodaten) promet na vaše spletno mesto ali spletno trgovino z izdelki in/ali storitvami.
YouTube in povezave v video posnetkih
Sodobni uporabniki spleta imajo najraje video posnetke, saj je njihov ogled vendarle lažji od branja dolgih člankov ali spletnih dnevnikov (blogov). Zato v svoje video posnetke vstavite ustrezne opise in povezave do vašega spletnega mesta ali izdelkov in tako gledalcem še olajšajte delo, da pridejo do njih.
Prav tako naj bodo na spletni strani objavljene fotografije deležne povezave na vaš profil na Instagramu, saj boste tako uporabniku zagotovili razširjeno izkušnjo.
Nič ni narobe, če na koncu video posnetka ali spletne strani uporabnike tudi poprosite, naj vem sledijo na družbenih omrežjih ali pa se prijavijo na seznam za obveščanje – najlažje je, če jih za to pričakajo lične ikone z ustreznimi povezavami, ki to dejanje še pohitrijo.
Naj vizualne vsebine delajo za vas!
Kaj so podkasti?
Nova angleška beseda »podcast« je prinesla nemalo izzivov slavistom in lektorjem. Medtem, ko večina avtorjev člankov besedo kar ponarodelo prevaja...
Nujnost ohranitve stika s stranko
Glede na izdelek ali storitev, ki ga/jo prodajate, se lahko zgodi, da ste vsak dan v mislih strank, lahko pa le občasno – tudi na vsakih 10 ali več...
Nujnost prisotnosti na družabnih omrežjih
Včasih je veljalo, da če nečesa ne najdete na internetu, to ne obstaja. Nekaj podobnega bi lahko dejali tudi za področje družbenih medijev....
Vsebina mora biti kakovostna. Sicer je bolje, da je ni.
Nujnost vsebinskega trženja je treba dopolniti z nujnostjo priprave kakovostnih vsebin. Sicer zapravljate čas, denar in ugled. Obstajajo 3 skupine...
Kadrovanje in izobraževanje prepustite strokovnjakom
Delujete v manjšem podjetju in ste deklica za vse? Ali pa vsaj večino stvari? To vas zavira. V manjših okoljih, pa tudi srednje velikih, je lahko...
Kaj je prodajni marketing?
Iščete ideje za rast vašega poslovanja? Najprej morate razumeti, zakaj tradicionalne strategije prodaje in trženja ne uspevajo in kako razviti...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.