Pišite bloge, tudi za druge
Podjetja si želijo kakovostne vsebine, tudi mediji si želijo isto. V kolikor ste priznan strokovnjak, vam utegne biti pisanje t. i. gostujočih blogov pisano na kožo.
Svoje podjetje ali dejavnost lahko promovirate tudi tako, da (na)pišete vsebino za druge (bloge). V članku ali spletnem dnevniku pa poskrbite, da bo vsekakor vsebovana tudi povezava do vašega spletnega mesta ali izdelka. S pisanjem t. i. gostujočih blogov delite svoje nišno znanje z drugimi, kar še poveča vaš ugled in vam daje status strokovnjaka. Ključnega pomena za unovčitev prometa iz vaših gostujočih objav je torej povezava, lahko pa celo spletni oglas za vašo stran ali trgovino.
Četudi oseba/obiskovalec, ki na ta račun (branja bloga pri nekom drugem) pristane na vašem spletnem mestu, nič ne kupi, vam še vedno ostane njena sled in jo lahko ciljate prek spletnih oglasov. Pri izbiri spletnih strani za gostujoče bloge se osredotočite na ustrezne partnerje – na sodelovanja, ki so logična in smiselna.
Za začetek lahko pišete blog za podjetje v isti ali podobni niši, ki ne premore lastne spletne trgovine. Posrečena možnost je tudi dopolnilna niša s podobnim občinstvom, pri čemer pa gre za podjetje, ki prodaja različne izdelke od vaših. Npr. eno podjetje prodaja sončna očala, drugo pa kreme za zaščito pred soncem.
Gostujoči blogi so eden od zelo posrečenih načinov za vzpostavljanje odnosov, ki vam bodo lahko dolgoročno pomagali pri razvoju poslovnih priložnosti in povezav.
Kaj so podkasti?
Nova angleška beseda »podcast« je prinesla nemalo izzivov slavistom in lektorjem. Medtem, ko večina avtorjev člankov besedo kar ponarodelo prevaja...
Nujnost ohranitve stika s stranko
Glede na izdelek ali storitev, ki ga/jo prodajate, se lahko zgodi, da ste vsak dan v mislih strank, lahko pa le občasno – tudi na vsakih 10 ali več...
Nujnost prisotnosti na družabnih omrežjih
Včasih je veljalo, da če nečesa ne najdete na internetu, to ne obstaja. Nekaj podobnega bi lahko dejali tudi za področje družbenih medijev....
Vsebina mora biti kakovostna. Sicer je bolje, da je ni.
Nujnost vsebinskega trženja je treba dopolniti z nujnostjo priprave kakovostnih vsebin. Sicer zapravljate čas, denar in ugled. Obstajajo 3 skupine...
Kadrovanje in izobraževanje prepustite strokovnjakom
Delujete v manjšem podjetju in ste deklica za vse? Ali pa vsaj večino stvari? To vas zavira. V manjših okoljih, pa tudi srednje velikih, je lahko...
Kaj je prodajni marketing?
Iščete ideje za rast vašega poslovanja? Najprej morate razumeti, zakaj tradicionalne strategije prodaje in trženja ne uspevajo in kako razviti...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.