Pišite bloge, tudi za druge

Podjetja si želijo kakovostne vsebine, tudi mediji si želijo isto. V kolikor ste priznan strokovnjak, vam utegne biti pisanje t. i. gostujočih blogov pisano na kožo.
Svoje podjetje ali dejavnost lahko promovirate tudi tako, da (na)pišete vsebino za druge (bloge). V članku ali spletnem dnevniku pa poskrbite, da bo vsekakor vsebovana tudi povezava do vašega spletnega mesta ali izdelka. S pisanjem t. i. gostujočih blogov delite svoje nišno znanje z drugimi, kar še poveča vaš ugled in vam daje status strokovnjaka. Ključnega pomena za unovčitev prometa iz vaših gostujočih objav je torej povezava, lahko pa celo spletni oglas za vašo stran ali trgovino.
Četudi oseba/obiskovalec, ki na ta račun (branja bloga pri nekom drugem) pristane na vašem spletnem mestu, nič ne kupi, vam še vedno ostane njena sled in jo lahko ciljate prek spletnih oglasov. Pri izbiri spletnih strani za gostujoče bloge se osredotočite na ustrezne partnerje – na sodelovanja, ki so logična in smiselna.
Za začetek lahko pišete blog za podjetje v isti ali podobni niši, ki ne premore lastne spletne trgovine. Posrečena možnost je tudi dopolnilna niša s podobnim občinstvom, pri čemer pa gre za podjetje, ki prodaja različne izdelke od vaših. Npr. eno podjetje prodaja sončna očala, drugo pa kreme za zaščito pred soncem.
Gostujoči blogi so eden od zelo posrečenih načinov za vzpostavljanje odnosov, ki vam bodo lahko dolgoročno pomagali pri razvoju poslovnih priložnosti in povezav.
Kako zadovoljiti stranko?
Kaj naredite, če vas nekdo zelo pozitivno preseneti? Vsem poveste o tem. Prav zato mora biti zadovoljevanje potreb strank prioriteta podjetij in...
Z obrnjeno piramido do uspešnejših e-poštnih kampanj
Cilj vsake e-poštne kampanje je, da bralce spodbudi k nadaljevanju in dokončanju neke vrste dejanja. Od prejemnikov želite, da nekaj kupijo ali se...
Kako dvigniti učinkovitost klicnega centra?
Mar vaše podjetje premore klicni center? Če ste odgovorili pritrdilno, berite dalje. Tradicionalno je klicni center podjetja rasel organsko,...
Kaj morate vedeti še pred pripravo nagradne igre?
Nagradne igre so odličen način, kako za relativno majhen vložek dobiti kontaktne podatke več sto ali celo tisoč potencialnih strank. A pazite, da se...
Kako voditi stranke?
Ne glede na to, kako vrhunsko e-poštno sporočilo, spletno stran ali brošuro ste pripravili, ne pozabite vključiti mehanizmov, ki stranke vodijo k...
Pripovedništvo kot marketinško orodje
Pripovedovanje zgodb oziroma pripovedništvo je tisto, ki danes dela razliko med blagovnimi znamkami in izdelki. Ga uporabljate? In zakaj ne? Vaša...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.