Pokažite/prodajte s primerom oziroma zgledom
Ljudje poslušamo, a ne razumemo vsega. Kakšne slišane stvari si težko predstavljamo. Prodajte tako, da stvari ponazorite s primerom ali zgledom.
Bržkone najboljše prodajno pismo tega sveta, je, vsaj sodeč po sodobnih učbenikih, izdelal časnik Wall Street Journal. V treh desetletjih je na njegov račun zaslužil več milijard ameriških dolarjev prihodkov iz naročnin. Vas zanima, kaj je v njem pisalo?
No, zagotovo ni pisalo zgolj: naročite se na časnik, imamo ugodno ponudbo.
Ne, primerjalo je uspeh z neuspehom in to skozi zgodbo poslovneža. In to poslovneža srednjih let, ki se nekega dne vpraša, kaj je pravzaprav dosegel v življenju. Je mar bližje študijskemu idealu izvršnega direktorja oddelka ali kar podjetja ali pa je nemara pristal med uradniki in operativci, ki iz dneva v dan ponavljajo iste stvari? Po iskreni samoanalizi je ocenil, da je za izostanek uspeha kriv manko odločilnih informacij, takih, ki bi mu pomagale pri sprejemanju boljših odločitev. Ali, kot je povzel Wall Street Journal, je to razlika med bolj ali manj uspešnimi poslovneži. Omenjeni časnik je namreč vir informacij za uspešne. Skrivnost njihovega uspeha, če želite.
In prodajno sporočilo podkrepil s povzetkom zgodbe: Naročite si pravi vir informacij, če želite biti v koraku z uspešnimi.
Primeri in zgledi vlečejo
Tehnični podatki so lahko skrajno suhoparni. Ljudje precej bolje razumemo praktične primere in zglede. Ne glede na to, kaj prodajamo, pa naj bo to delovni stroj, počitniški aranžma ali nekaj tretjega, vedno poiščimo najboljše prakse in jih izpostavimo. Še bolje je, če dobro poznamo potencialnega kupca in mu sporočimo, kaj mu bosta naš izdelek ali storitev omogočila in kako ter zakaj ga velja izbrati.
Stik s strankami je pomemben
Stik s strankami ni pomemben le z vidika prodajnih številk, temveč tudi za to, da zaposleni v prodaji in drugih oddelkih vidijo, za koga delajo in...
Kako motivirati prodajalce?
Bonusi in nagrade niso vse, kar motivira prodajno osebje. Še zdaleč ne. Zaposlene v prodaji lahko motivirate na več načinov. Vsi poznamo cilje in...
Kdo so prodajni specialci?
V podjetjih najdemo takšne in drugačne prodajalce. A kdor želi resnično uspešno prodajati, potrebuje prodajne specialce. Specialci so v vojski enota...
Postavite realne prodajne cilje
Prodajo je težko natančno napovedati, a glede na poznavanje razmer, lahko izkušeni vodje postavijo realne prodajne cilje. Nedosegljivi cilji pa ne...
Prodaja smo ljudje
V poslu se pogosto izkaže, da je od kakovosti ter cene izdelka ali storitve pomembnejša prodajna ekipa. Ljudje smo tisti, ki kupujemo in prodajamo,...
(Pre)nizka cena vam lahko tudi škodi
Nižanje prodajne cene je priljubljen ukrep pospeševanja prodaje. Ni pa brez posledic. Poleg očitnih pritiskov po višji marži in zaslužku podjetja in...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.