Veste, zakaj niste prodali?

by 18 Mar 2019kupci, informacije

Ker ne prisluhnete stranki. Ne poznate njihove dejanske bolečine ali želje po udobju. Nekdo drug očitno jo. Ali pa vsaj bolje od vas posluša.

Razloge za nakupne odločitve smo na tem mestu že obravnavali. Lahko jih le na kratko obnovimo. Ljudje nekaj kupimo zaradi dveh razlogov. Bodisi se, da z nakupom odpravimo neko bolečino (ali izziv), bodisi z nakupom pridobimo (večje) ugodje ali udobje. V naših glavah sta vedno prisotna oba omenjena razloga. Tega se mora sleherni prodajalec stalno zavedati in spretno krmariti med njima.

Poslušajte stranke. Vedno!

Kdor bi rad proda(ja)l, mora poslušati stranke in jim dati to, kar želijo. Jim obljubiti to, kar pričakujejo. Mar zares veste, kaj to je? Dvomim. To najbolje vedo stranke same, zato jim velja prisluhniti. Vprašajte jih po njihovih izzivih, bolečini, želji po ugodju ali udobju. In potem predvsem poslušajte. Skrajno pozorno. In pomnite. Kupci vam bodo sporočili razloge, zakaj so vaši plusi prevladali. Tisti, ki niso kupili pri vas, pa so še pomembnejši – povedo vam (tako ali drugače), kaj delate narobe.

Analizirajte vse prejete informacije in jih ustrezno uporabite v prodaji. Ne delajte napak. Prisluhnite, nato rešujte in prodajajte.

Veste, zakaj niste prodali? 2 Veste, zakaj niste prodali? 3 Veste, zakaj niste prodali? 4
Veste, zakaj niste prodali? 5
Kaj so podkasti?

Kaj so podkasti?

Nova angleška beseda »podcast« je prinesla nemalo izzivov slavistom in lektorjem. Medtem, ko  večina avtorjev člankov besedo kar ponarodelo prevaja...

Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici

Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.

Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.

Stopite v stik z nami

Izberite namen svojega sporočila

Obdelava osebnih podatkov

Share This