(Pre)nizka cena vam lahko tudi škodi
Nižanje prodajne cene je priljubljen ukrep pospeševanja prodaje. Ni pa brez posledic. Poleg očitnih pritiskov po višji marži in zaslužku podjetja in podjetniki pogosto zanemarijo vpliv človeške psihe.
Praksa kaže, da podcenjene izdelke ljudje manj uporabljajo. Zakaj? Zaradi psihologije človeškega obnašanja – ljudje smo narejeni tako, da stvari, ki jih nismo kupili, redkeje uporabljamo. Nimamo pravega razloga za to. Samo pomislite. Če si privoščite drago stvar, jo uporabljate. Pa tudi če gre za karto za fitnes – uporabljate jo, ker ste jo plačali in ste to »dolžni sami sebi«.
Ameriška raziskava potrošniškega obnašanja je primerjala obnašanje skupin potrošnikov pri uporabi spletne storitve, pri čemer so ti zanjo odšteli različne vsote denarja. Tisti, ki so plačali več, so spletno storitev pogosteje in dlje uporabljali. Podjetje je rezultate raziskave uporabilo tudi za prilagoditev cenovne politike – pri čemer so ljudje, ki so plačevali največ, ob pocenitvi menili, da so dobili izjemno vrednost za odštet denar.
Brezplačno? Ne, hvala.
Podoben vpliv na ljudi imajo tudi brezplačni poslovni modeli. Izobraženi ljudje vedo, da brezplačnosti v praksi ni – izdelek ali storitev plačajo s svojimi podatki – vsaj v digitalnem svetu. Pa tudi če gre za časovno omejeno (kratko) prodajno akcijo, v kateri je nekaj brezplačno, bodo ljudje skeptični. Ima ta izdelek ali storitev sploh kakšno vrednost zanje, če jim je na voljo brezplačno?
Pasti nižanja cen
Če se (pre)pogosto odločate za akcijske in nižje cene, jih bodo stranke od vas tudi vedno pogosteje pričakovale. In nakupa ne bodo opravile, dokler ne bo zadeva v akciji. Kaj pa, če bo v akciji pri konkurentu? Bodo pač (prej) kupile pri njem …
Kako se ustrezno predstaviti (na spletu)?
Ne glede na to, kaj počnete, stranke želijo vedeti, kdo ste in kaj (ter kako) delate. Spletna predstavitev in podstran »O meni« ali »O nas« tako...
Kako proda(ja)ti milenijcem?
Kljub prepričanju, da so milenijci mladi, napihnjeni in sebični posamezniki, kljub temu premorejo širok razpon starostnih skupin, osebnostnih...
Spletnih dnevnikov je ogromno, za katerega se odločiti?
Ste vedeli, da obstaja kar ducat različnih vrst spletnih dnevnikov? V nadaljevanju razkrivamo, kateri so tisti, ki so najbolj primerni za posel....
Je samopromocija res nekaj slabega?
Že od malega so nas učili, da je skromnost lepa čednost. Pa tudi, da se »lastna hvala pod mizo val'a.« Mar to drži? Biti ponižen je vedno dobra...
3 napake, ki jih delate pri samopromociji
Samopromocija ni nujno slaba. Obstaja pa žal veliko primerov slabe samopromocije. Predlagamo, da se na vsak način izognete naslednjim napakam....
Zakaj tudi majhno podjetje rabi svoj slogan? In kako ga izumiti.
Slogan je kratek stavek, ki kriči po pozornosti. Njegova odlika je v tem, da si ga kupci hitro in enostavno zapomnijo, s tem pa si zapomnijo tudi...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.