Pripovedništvo kot marketinško orodje
Pripovedovanje zgodb oziroma pripovedništvo je tisto, ki danes dela razliko med blagovnimi znamkami in izdelki. Ga uporabljate? In zakaj ne?
Vaša blagovna znamka verjetno že na neki način uporablja pripovedovanje zgodb na področju trženja, a se tega niti ne zavedate. Pri pripovedništvu velja ključno pravilo: osredotočite se na uporabnike oziroma stranke. Povejte jim, kakšne probleme lahko rešite. Zavestno vključevanje pripovedništva v marketinško strategijo ne spremeni le načina pisanja in predstavitve vaše blagovne znamke, ampak tudi stranke bodo na znamko in izdelke oziroma storitve gledale v novi luči.
Moč pripovedništva
Pripovedništvo ima izjemno moč. Izdelek ali storitev ter blagovno znamko poveže z uporabnikom. Ljudje namreč želimo slišati razlago, pojasnilo, kako nekaj deluje in zakaj. Kaj ima to opraviti s trženjem? Vse. Pripovedovanje zgodb je tako globoko zakoreninjeno v naši psihi, da bolj ko povezujete zgodbe in izdelke, blagovne znamke ter storitve, bolj bodo vaše stranke (in potencialne stranke) sodelovale z vami.
Najbolj prepričljive zgodbe so pričevanja uporabnikov, ki izdelek uporabljajo. Ti so v očeh potencialnih kupcev najbolj kredibilni. Pridobite torej zgodbe uporabnikov in jih predstavite še drugim.
Zgodbo si lahko tudi izmislite!
Če se ne želite zanašati na to, da bi uporabniki ustvarjali vašo vsebino, si lahko zgodbo tudi izmislite. Prav ste prebrali. Ustvarite zgodbe, za katere menite, da jih potencialni kupci želijo slišati. Toda ne širite laži. Ne bodite neetični.
Lahko pa si zamislite nekaj idealnih primerov rabe vašega izdelka in jih predstavite strankam. Tako bodo tudi kupci dobili dodaten motiv, zakaj izdelek sploh kupiti.
Kako v marketingu uporabljati metafore?
Moč metafor je v tem, da ustvarjajo živahne, preproste slike v naši glavi, kjer ostanejo brez popačenja. Metafore lahko uporabite kot marketinško...
Kako se ustrezno predstaviti (na spletu)?
Ne glede na to, kaj počnete, stranke želijo vedeti, kdo ste in kaj (ter kako) delate. Spletna predstavitev in podstran »O meni« ali »O nas« tako...
Kako proda(ja)ti milenijcem?
Kljub prepričanju, da so milenijci mladi, napihnjeni in sebični posamezniki, kljub temu premorejo širok razpon starostnih skupin, osebnostnih...
Spletnih dnevnikov je ogromno, za katerega se odločiti?
Ste vedeli, da obstaja kar ducat različnih vrst spletnih dnevnikov? V nadaljevanju razkrivamo, kateri so tisti, ki so najbolj primerni za posel....
Je samopromocija res nekaj slabega?
Že od malega so nas učili, da je skromnost lepa čednost. Pa tudi, da se »lastna hvala pod mizo val'a.« Mar to drži? Biti ponižen je vedno dobra...
3 napake, ki jih delate pri samopromociji
Samopromocija ni nujno slaba. Obstaja pa žal veliko primerov slabe samopromocije. Predlagamo, da se na vsak način izognete naslednjim napakam....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.