Kaj lahko proda(ja)te prek spleta?
Tudi nadvse privlačna spletna stran z velikim obiskom še ni zagotovilo za uspešno prodajo. Preko spleta je treba prodajati prave stvari.
Včasih smo ljudje vse kupovali v fizičnih trgovinah, danes se je znaten delež prodaje preselil na splet. A to ni v enaki meri vplivalo na prodajne številke trgovcev. Nekatere izdelke je preko spleta lažje proda(ja)ti spet druge težje.
Ste se kdaj sploh vprašali, kaj dejansko prodajate preko spleta? V bistvu to ni izdelek ali storitev oziroma vsebina, kot bi logično menili, temveč nakupni korak. Obiskovalcem prodajate klik, ki jih bo šele pripeljal do izdelka, vsebine ali storitve.
Umetnost prodaje (usodnih) klikov
Spletna prodaja je umetnost v malem. Ni dovolj, da na splet postavite zgolj katalog izdelkov ali izbiro storitev. Potencialne kupce morate s spletno vsebino namreč prepričati v »usodni« klik, pa če naj ta vodi do potrditev sestanka za obisk v fizični trgovini ali pa digitalno blagajno.
Vsebina strani mora biti povsem prilagojena stvarem, ki jih prodajate. Tako se podoba in vsebina spletne strani razlikuje, če npr. prodajate kopalnice ali pa obisk salona kopalnic. V prvem primeru želite obiskovalca spletne strani spremeniti v kupca, ki bo izmed ponujenih kopalnic izbral eno in jo potrdil s klikom ter vnosom številke kreditne kartice, v drugem primeru pa želimo od obiskovalca pridobiti čim več njegovih informacij – kontakt, e-poštni naslov, telefonsko številko itd., ter ga pripraviti do obiska salona kopalnic oziroma vsaj spletnega prenosa brošure kopalnic.
Če ciljamo na spletni nakup, moramo poudariti vse koristi spletnega nakupa – npr. nižjo ceno, brezplačno dostavo, možnost (brezplačnega) vračila itd. V kolikor pa si želimo obiska potencialne stranke, pa vsebine na spletni strani zapeljemo v smer poudarjanja koristi, ki jih bo deležen ob obisku trgovine.
Poziv k dejanju
Večina dobrih spletnih mest ne glede na svojo vsebino, premore še prepričljiv poziv k dejanju – kliku (ang. call to action). Ta je pogosto tisti jeziček na tehtnici, ki pomaga k usodnemu kliku.
Zakaj tudi majhno podjetje rabi svoj slogan? In kako ga izumiti.
Slogan je kratek stavek, ki kriči po pozornosti. Njegova odlika je v tem, da si ga kupci hitro in enostavno zapomnijo, s tem pa si zapomnijo tudi...
Najboljše grafične prakse na Facebooku
Ali imate težave z novimi dimenzijami oglasnih pasic na Facebooku? Mar vaše oglasne pasice in glavna fotografija niso videti »prav«? Imamo rešitev....
Kako prodajati generaciji Z?
Večkrat slišimo, da starejši ne razumejo mlajših. Kako slednjim prodajati? Vendarle imajo ti lasten denar ali pa denar staršev ... V t. i....
Ne le vsebina, tudi oblika je pomembna
Ko imate enkrat kakovostno vsebino, je preprosto škoda, da je ne bi ljudem servirali v najrazličnejših oblikah. O čem je govora? Ljudje radi beremo,...
Nagrade so pomembne
Podjetja, ki so deležna posameznih nagrad in priznanj, so v očeh kupcev več vredna in bolj spoštovana. Ste bili za kaj nagrajeni. In če niste –...
Kako ostati motiviran podjetnik?
Podjetniška pot ni enostavna. Težav in ovir je cel kup. Kaj torej motivira podjetnike, da vztrajajo na začrtani (samostojni) poti? V zadnjem...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.