Prodaja smo ljudje
V poslu se pogosto izkaže, da je od kakovosti ter cene izdelka ali storitve pomembnejša prodajna ekipa. Ljudje smo tisti, ki kupujemo in prodajamo, zato velja investirati v dobro prodajno ekipo.
Če ste šele začeli graditi svojo prodajno ekipo, pričakujte veliko osipa in zamenjav. Prodaja je zahtevno delovno mesto, ki ima že sicer visoko fluktuacijo. Polovica ljudi, ki jih postavite v prodajo, se na tem mestu verjetno ne bo obnesla – pa če se še tako trudite. To je realnost.
Strokovnjaki zato priporočajo večnivojsko zaposlovanje v prodaji, pa tudi sočasno zaposlovanje več prodajalcev – tako imate boljši vpogled v to, kateri se v enakih pogojih bolje obnese. Če lahko, si privoščite 4 nove prodajalce. Verjetno se bo obdržal le eden, mogoče dva.
Mladi ali stari prodajalci?
Pri sestavi prodajne ekipe se pogosto pojavi dilema – se odločiti za mlade in »rezultatov lačne« kadre ali starejše, bolj izkušene kadre? Razmislite o kombinaciji. »Golobradci« bodo delali začetniške napake in vas stali marsikatere stranke in posla, starejši pa bodo dražji in postavljali veliko pogojev, pri čemer utegne biti njihova motivacija za delo precej nižja.
Želite si prodajalcev, ki so nekje vmes – takšnih, ki so se že nekje preizkusili, a se želijo še bolj dokaz(ov)ati. Če boste v službo vzeli nekoga, ki je ravnokar zaključil fakulteto, se prepričajte, da je delal v prodaji že kot študent oziroma da je vsaj priložnostno delal med študijem. Taki ljudje namreč znajo bolje ceniti pomen vsakega zasluženega evra.
Najboljše grafične prakse na Facebooku
Ali imate težave z novimi dimenzijami oglasnih pasic na Facebooku? Mar vaše oglasne pasice in glavna fotografija niso videti »prav«? Imamo rešitev....
Kako prodajati generaciji Z?
Večkrat slišimo, da starejši ne razumejo mlajših. Kako slednjim prodajati? Vendarle imajo ti lasten denar ali pa denar staršev ... V t. i....
Ne le vsebina, tudi oblika je pomembna
Ko imate enkrat kakovostno vsebino, je preprosto škoda, da je ne bi ljudem servirali v najrazličnejših oblikah. O čem je govora? Ljudje radi beremo,...
Nagrade so pomembne
Podjetja, ki so deležna posameznih nagrad in priznanj, so v očeh kupcev več vredna in bolj spoštovana. Ste bili za kaj nagrajeni. In če niste –...
Kako ostati motiviran podjetnik?
Podjetniška pot ni enostavna. Težav in ovir je cel kup. Kaj torej motivira podjetnike, da vztrajajo na začrtani (samostojni) poti? V zadnjem...
Do boljših rezultatov s sodelovanji in partnerstvi
Slovenski pregovor pravi, da več glav več ve. Vemo tudi, da več rok lahko več postori. Kaj pa v poslu – bi si upali nastopati skupaj s konkurentom?...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.