Prodaja smo ljudje
V poslu se pogosto izkaže, da je od kakovosti ter cene izdelka ali storitve pomembnejša prodajna ekipa. Ljudje smo tisti, ki kupujemo in prodajamo, zato velja investirati v dobro prodajno ekipo.
Če ste šele začeli graditi svojo prodajno ekipo, pričakujte veliko osipa in zamenjav. Prodaja je zahtevno delovno mesto, ki ima že sicer visoko fluktuacijo. Polovica ljudi, ki jih postavite v prodajo, se na tem mestu verjetno ne bo obnesla – pa če se še tako trudite. To je realnost.
Strokovnjaki zato priporočajo večnivojsko zaposlovanje v prodaji, pa tudi sočasno zaposlovanje več prodajalcev – tako imate boljši vpogled v to, kateri se v enakih pogojih bolje obnese. Če lahko, si privoščite 4 nove prodajalce. Verjetno se bo obdržal le eden, mogoče dva.
Mladi ali stari prodajalci?
Pri sestavi prodajne ekipe se pogosto pojavi dilema – se odločiti za mlade in »rezultatov lačne« kadre ali starejše, bolj izkušene kadre? Razmislite o kombinaciji. »Golobradci« bodo delali začetniške napake in vas stali marsikatere stranke in posla, starejši pa bodo dražji in postavljali veliko pogojev, pri čemer utegne biti njihova motivacija za delo precej nižja.
Želite si prodajalcev, ki so nekje vmes – takšnih, ki so se že nekje preizkusili, a se želijo še bolj dokaz(ov)ati. Če boste v službo vzeli nekoga, ki je ravnokar zaključil fakulteto, se prepričajte, da je delal v prodaji že kot študent oziroma da je vsaj priložnostno delal med študijem. Taki ljudje namreč znajo bolje ceniti pomen vsakega zasluženega evra.
Kako zadovoljiti stranko?
Kaj naredite, če vas nekdo zelo pozitivno preseneti? Vsem poveste o tem. Prav zato mora biti zadovoljevanje potreb strank prioriteta podjetij in...
Z obrnjeno piramido do uspešnejših e-poštnih kampanj
Cilj vsake e-poštne kampanje je, da bralce spodbudi k nadaljevanju in dokončanju neke vrste dejanja. Od prejemnikov želite, da nekaj kupijo ali se...
Kako dvigniti učinkovitost klicnega centra?
Mar vaše podjetje premore klicni center? Če ste odgovorili pritrdilno, berite dalje. Tradicionalno je klicni center podjetja rasel organsko,...
Kaj morate vedeti še pred pripravo nagradne igre?
Nagradne igre so odličen način, kako za relativno majhen vložek dobiti kontaktne podatke več sto ali celo tisoč potencialnih strank. A pazite, da se...
Kako voditi stranke?
Ne glede na to, kako vrhunsko e-poštno sporočilo, spletno stran ali brošuro ste pripravili, ne pozabite vključiti mehanizmov, ki stranke vodijo k...
Pripovedništvo kot marketinško orodje
Pripovedovanje zgodb oziroma pripovedništvo je tisto, ki danes dela razliko med blagovnimi znamkami in izdelki. Ga uporabljate? In zakaj ne? Vaša...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.