Prodajni namig: vodič za obdarovanje
Vodič za obdarovanje je še ena izmed tehnik pospeševanja prodaje. Izdelajte ga pravilno in pravočasno in uživajte v večji prodaji.
Večina ljudi se nakupovalnih vodičev in nasvetov spomni šele tik pred praznično sezono. A kdor se nanje osredotoči prej, lahko tudi prej uživa v sadovih svojega dela. Namreč, če nakupovalni vodič ali vodič za obdarovanje pripravite že kak mesec prej, imate tudi več možnosti, da ga zagrabijo pajki spletnih iskalnikov in tako končate višje med zadetki iskanj.
Prav to je eden ciljev spletne prodaje – da se vaša vsebina uvrsti čim višje v iskalnikih. Pri tem pri vodičih za obdarovanje ni treba čakati na praznike, posebej če izdelki, ki jih prodajate, niso sezonske narave. Če prodajate spodnje perilo, lahko ustvarite darilne nasvete za obletnice, poroke, dekliščine in fantovščine, valentinovo in druge priložnosti. Če prodajate moška oblačila, lahko ustvarite vodiče za obdarovanje za različne priložnosti – nastop nove službe, napredovanje itd. Ustvarite lahko tudi vodiče po darilih za določeno občinstvo, kot so vodič zanj, zanjo, ljubitelje te ali one stvari itd.
Za piko na i vodiče objavite na spletnem dnevniku in jih delite po družabnih omrežjih, seveda vse s povezavami v vašo spletno trgovino. Tudi objavi na spletnem dnevniku lahko za vsak izdelek dodate gumb za nakup in tako še pospešite prodajo.
Kako se ustrezno predstaviti (na spletu)?
Ne glede na to, kaj počnete, stranke želijo vedeti, kdo ste in kaj (ter kako) delate. Spletna predstavitev in podstran »O meni« ali »O nas« tako...
Kako proda(ja)ti milenijcem?
Kljub prepričanju, da so milenijci mladi, napihnjeni in sebični posamezniki, kljub temu premorejo širok razpon starostnih skupin, osebnostnih...
Spletnih dnevnikov je ogromno, za katerega se odločiti?
Ste vedeli, da obstaja kar ducat različnih vrst spletnih dnevnikov? V nadaljevanju razkrivamo, kateri so tisti, ki so najbolj primerni za posel....
Je samopromocija res nekaj slabega?
Že od malega so nas učili, da je skromnost lepa čednost. Pa tudi, da se »lastna hvala pod mizo val'a.« Mar to drži? Biti ponižen je vedno dobra...
3 napake, ki jih delate pri samopromociji
Samopromocija ni nujno slaba. Obstaja pa žal veliko primerov slabe samopromocije. Predlagamo, da se na vsak način izognete naslednjim napakam....
Zakaj tudi majhno podjetje rabi svoj slogan? In kako ga izumiti.
Slogan je kratek stavek, ki kriči po pozornosti. Njegova odlika je v tem, da si ga kupci hitro in enostavno zapomnijo, s tem pa si zapomnijo tudi...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.