S komentarji do strank
Spletni dnevniki, novičarske strani, spletni forumi … so strani, ki so zelo dobro obiskane. Kako del tega obiska »ukrasti« in iz njega narediti stranke? S komentarji!
Mar stranke ne vedo za vas in vašo ponudbo. Izpostavite se kot strokovnjak in vrhunski ponudnik na način, da komentirate objave v dobro obiskanih spletnih dnevnikih in spletnih straneh. Pri tem seveda ne bodite vsiljivi. Vsekakor pa si preberite pravila posameznega spletnega mesta, saj nekatera ne dovoljujejo vstavljanja povezav ipd.
Komentarji kot marketinško orodje
Komentiranje objav v blogih, ki pišejo o vaši industriji, je močno marketinško orodje. Na spletnem dnevniku že izveste, kaj se dogaja na vašem področju, pri tem pa lahko komentirate vsebino – izpostavite svoj vidi, skrbi ali vrednote. Tudi če imate povsem drug pogled na tematiko, ga predstavite – a spoštljivo in argumentirano.
Če bodo drugim obiskovalcem vaši komentarji všeč, bodo že stopili v stik z vami in želeli izvedeti več o vas.
Kako zadovoljiti stranko?
Kaj naredite, če vas nekdo zelo pozitivno preseneti? Vsem poveste o tem. Prav zato mora biti zadovoljevanje potreb strank prioriteta podjetij in...
Z obrnjeno piramido do uspešnejših e-poštnih kampanj
Cilj vsake e-poštne kampanje je, da bralce spodbudi k nadaljevanju in dokončanju neke vrste dejanja. Od prejemnikov želite, da nekaj kupijo ali se...
Kako dvigniti učinkovitost klicnega centra?
Mar vaše podjetje premore klicni center? Če ste odgovorili pritrdilno, berite dalje. Tradicionalno je klicni center podjetja rasel organsko,...
Kaj morate vedeti še pred pripravo nagradne igre?
Nagradne igre so odličen način, kako za relativno majhen vložek dobiti kontaktne podatke več sto ali celo tisoč potencialnih strank. A pazite, da se...
Kako voditi stranke?
Ne glede na to, kako vrhunsko e-poštno sporočilo, spletno stran ali brošuro ste pripravili, ne pozabite vključiti mehanizmov, ki stranke vodijo k...
Pripovedništvo kot marketinško orodje
Pripovedovanje zgodb oziroma pripovedništvo je tisto, ki danes dela razliko med blagovnimi znamkami in izdelki. Ga uporabljate? In zakaj ne? Vaša...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.