Spletnih dnevnikov je ogromno, za katerega se odločiti?
Ste vedeli, da obstaja kar ducat različnih vrst spletnih dnevnikov? V nadaljevanju razkrivamo, kateri so tisti, ki so najbolj primerni za posel.
Posamezniki se pogosto odločijo za osebni spletni dnevnik, ki se ne osredotoča na posamezno temo ali občinstvo, temveč posameznik v njem piše o svojih doživetjih, občutkih, prepričanjih, politiki, športu, vsakdanjem življenju itd. Tak blog seveda ni namenjen poslu. Lahko pa poslu postane namenjen spletni dnevnik, ki izpostavlja osebno blagovno znamko. Tovrstne bloge pišejo vplivneži in si z njimi gradijo imidž. Pogosto se uporabljajo v namene, kot so mentorstvo, svetovanje, usmerjanje, osebni razvoj, duhovnost itd. Avtorji občinstvu večinoma zagotavljajo brezplačno vsebino, ki jo je mogoče prenesti, na primer e-knjige, vodiči itd. Poudarek je na vzpostavitvi odnosa s publiko, kar v nadaljevanju ustvarja priložnost za monetizacijo.
Poslovni spletni dnevniki
Mala in velika podjetja vse pogosteje premorejo tudi lasten spletni dnevnik, v katerem pišejo o svojih dosežkih, komentirajo novosti v industriji ipd. Poudarek takega bloga je na poslu – lastnih izdelkih ali storitvah z namenom povečanja prometa in pridobivanja kupcev. Teme so izbrane tako, da privabijo obiskovalce, ki jih zanima to področje.
Nišni blogi
Posebno mesto med spletnimi dnevniki imajo t. i. nišni blogi. Ti se osredotočajo na ozko tržno nišo, v kateri pa imajo zveste bralce in sledilce. Kot taki so tudi primerni za trženje, saj objave na uveljavljenem blogu vsekakor pomagajo k prodaji izdelkov ali storitev.
Gostujoči blogi
Gre za bloge, ki jih pišejo gostujoči pisci, ki so običajno strokovnjaki na posameznem področju. Namen obeh strani je povečati občinstvo. Lastnik spletnega dnevnika lahko prosto upravlja in promovira drug spletni dnevnik oziroma avtorja, ki mu zagotavlja vsebino (ta morda celo presega strokovno znanje lastnika spletnega dnevnika).
Podkasti
V zadnjih letih so postali zelo priljubljeni tudi blogi, ki gostijo pogovorne oddaje in obiskovalci na njih najdejo zanimive zvočne in/ali video zapise – t. i podkaste. Objave so epizodne. Podkast običajno poteka v obliki klepeta, spletnih seminarjev, intervjujev, usposabljanj itd. Lahko je zelo učinkovito orodje za pospeševanje prodaje, sploh če vsebuje poziv k dejanju – poslušalci in gledalci nato hitro pristanejo v spletni trgovini.
Kako zadovoljiti stranko?
Kaj naredite, če vas nekdo zelo pozitivno preseneti? Vsem poveste o tem. Prav zato mora biti zadovoljevanje potreb strank prioriteta podjetij in...
Z obrnjeno piramido do uspešnejših e-poštnih kampanj
Cilj vsake e-poštne kampanje je, da bralce spodbudi k nadaljevanju in dokončanju neke vrste dejanja. Od prejemnikov želite, da nekaj kupijo ali se...
Kako dvigniti učinkovitost klicnega centra?
Mar vaše podjetje premore klicni center? Če ste odgovorili pritrdilno, berite dalje. Tradicionalno je klicni center podjetja rasel organsko,...
Kaj morate vedeti še pred pripravo nagradne igre?
Nagradne igre so odličen način, kako za relativno majhen vložek dobiti kontaktne podatke več sto ali celo tisoč potencialnih strank. A pazite, da se...
Kako voditi stranke?
Ne glede na to, kako vrhunsko e-poštno sporočilo, spletno stran ali brošuro ste pripravili, ne pozabite vključiti mehanizmov, ki stranke vodijo k...
Pripovedništvo kot marketinško orodje
Pripovedovanje zgodb oziroma pripovedništvo je tisto, ki danes dela razliko med blagovnimi znamkami in izdelki. Ga uporabljate? In zakaj ne? Vaša...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.