Sporočila za medije naj bodo del marketinške strategije
Na kaj pomislite ob omembi sporočila za javnost? Na resen zapis o objavi nečesa in nekaj tehničnih podatkov, skratka, nekaj dolgočasnega? Pa ne rabi biti tako. Vključite sporočila za javnost v svojo marketinško strategijo in pridobite poceni oglaševanje v medijih.
Razumeti morate, da sporočilo za medije ni članek. Poudarek sporočila je na dejstvih, ne na komentarju. Vseeno pa mora biti zanimivo napisano, da pritegne pozornost medijev in potem tudi javnosti. Vsekakor pa naj bodo sporočila za medije del marketinške strategije in bodo podjetju pomagala doseči občinstvo, ki ga s klasičnim oglaševanjem ne bi moglo doseči.
Sporočila za javnost predstavljajo brezplačne objave v časopisih, spletnih straneh, revijah, radiu … Namenjena so kopiranju in objavljanju – delno ali v celoti. Ostati na mestu in se držati dejstev pa ne pomeni, da vaše pisanje ne more imeti stila, glasu ali pravzaprav povedati nekaj, kar bi ga razlikovalo od številnih drugih sporočil za javnost, ki vsakodnevno povečujejo nabiralnike in mize.
Na kaj paziti?
Najprej na to, da znate ustrezno napisati sporočilo za medije. Če s tem nimate izkušenj, predlagamo, da najprej poiščete pomoč zunanjih strokovnjakov – PR-agencij. V kolikor ocenite, da znate podoben zapis ustvariti tudi sami, ga lahko v prihodnje pripravite samostojno.
Razmislite, ali je vsebina, ki bi jo radi komunicirali, primerna za sporočilo za medije? Akcije in popusti to niso. Lahko pa v sporočilo za medije zapišete stvari, kot so odprtje nove poslovalnice, sklep novega partnerstva, prejem nagrade ipd.
Negujte kontakt z novinarji in uredniki
V začetku priprave sporočil za medije verjetno nimate prav velikega nabora medijev, posebej pa novinarjev in urednikov, na katere bi se lahko obrnili. Tudi v tem primeru je začetek s pomočjo PR-agencije lažji. Vsekakor pa negujte stike z ljudmi, ki objavljajo vaša sporočila za medije.
Kako zadovoljiti stranko?
Kaj naredite, če vas nekdo zelo pozitivno preseneti? Vsem poveste o tem. Prav zato mora biti zadovoljevanje potreb strank prioriteta podjetij in...
Z obrnjeno piramido do uspešnejših e-poštnih kampanj
Cilj vsake e-poštne kampanje je, da bralce spodbudi k nadaljevanju in dokončanju neke vrste dejanja. Od prejemnikov želite, da nekaj kupijo ali se...
Kako dvigniti učinkovitost klicnega centra?
Mar vaše podjetje premore klicni center? Če ste odgovorili pritrdilno, berite dalje. Tradicionalno je klicni center podjetja rasel organsko,...
Kaj morate vedeti še pred pripravo nagradne igre?
Nagradne igre so odličen način, kako za relativno majhen vložek dobiti kontaktne podatke več sto ali celo tisoč potencialnih strank. A pazite, da se...
Kako voditi stranke?
Ne glede na to, kako vrhunsko e-poštno sporočilo, spletno stran ali brošuro ste pripravili, ne pozabite vključiti mehanizmov, ki stranke vodijo k...
Pripovedništvo kot marketinško orodje
Pripovedovanje zgodb oziroma pripovedništvo je tisto, ki danes dela razliko med blagovnimi znamkami in izdelki. Ga uporabljate? In zakaj ne? Vaša...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.