Spoznajte strategijo treh krogov
Med prodajnimi orodji prednjačijo predvsem tista za neposredno prodajo in nagovarjanje potreb kupca. A brez dobre strategije (praviloma) ni uspešne prodaje.
Strategija treh krogov velja za enostavno in učinkovito. Predvideva namreč modeliranje obstoječe tržne situacije in identificiranje prodajnih priložnosti podjetja. Narišite tri kroge. V prvega vpišite potrebe in želje kupcev, v drugega ključne prednosti vašega podjetja in v tretjega dobre lastnosti konkurence. Na ta način boste dobili dober pregled nad potrebami in pričakovanji kupcev ter jasneje opredelili svoje primerjalne prednosti in slabosti v primerjavi s konkurenco.
Trgovsko podjetje je na ta način ugotovilo, da veliko kupcev pride v trgovino in jo tudi hitro zapusti. Razloge za to gre iskat v dobri kakovosti izdelkov, ki jih trgovina prodaja, in njeni za stranke priročni lokaciji. Analiza slabosti v primerjavi s konkurenco pa je razkrila manjše količine zalog, slab proces vračila izdelkov in višje cene. V nadaljevanju se je trgovina posvetila odpravi slabosti in krepitvi svojih prednosti pred konkurenco.
Pri implementaciji strategije treh krogov velja biti zelo konkreten in iskren. Vsaka postavka mora biti utemeljena, argumentirana in dokazljiva. V osrednjem krogu je namreč kupec, zato velja pri prilagoditvi strategije upoštevati njegove potrebe in jim prilagoditi ponudbo. Vprašajte se, zakaj bi nekdo kupil prav vaš izdelek ali storitev in zakaj bi ga/jo kupil pri vas.
Zakaj so vplivneži pomembni?
Ste že slišali za t. i. vplivneže ali celo mikro vplivneže? Na družbenih omrežjih jih kar mrgoli, njihova vloga v prodaji pa je predvsem promocija...
Kako zadovoljiti stranko?
Kaj naredite, če vas nekdo zelo pozitivno preseneti? Vsem poveste o tem. Prav zato mora biti zadovoljevanje potreb strank prioriteta podjetij in...
Z obrnjeno piramido do uspešnejših e-poštnih kampanj
Cilj vsake e-poštne kampanje je, da bralce spodbudi k nadaljevanju in dokončanju neke vrste dejanja. Od prejemnikov želite, da nekaj kupijo ali se...
Kako dvigniti učinkovitost klicnega centra?
Mar vaše podjetje premore klicni center? Če ste odgovorili pritrdilno, berite dalje. Tradicionalno je klicni center podjetja rasel organsko,...
Kaj morate vedeti še pred pripravo nagradne igre?
Nagradne igre so odličen način, kako za relativno majhen vložek dobiti kontaktne podatke več sto ali celo tisoč potencialnih strank. A pazite, da se...
Kako voditi stranke?
Ne glede na to, kako vrhunsko e-poštno sporočilo, spletno stran ali brošuro ste pripravili, ne pozabite vključiti mehanizmov, ki stranke vodijo k...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.