Spremenite najboljše objave z družbenih medijev v blog zapise
Danes so v svetu zelo priljubljeni spletni dnevniki, t. i. blogi. Vedno več podjetij oziroma zaposlenih jih piše. Ker s tem skrbijo za razvoj občinstva. Toda, kako (na)pisati privlačen blog?
Prvi korak je seveda najti privlačno vsebino, nekaj, kar bo bralce zanimalo. Pri tem so vam lahko v izdatno pomoč družbena omrežja – preverite, kaj zanimivega se dogaja na vašem Twitter ali Facebook profilu. Se vas je kakšen komentar uporabnika še posebej dotaknil? Spremenite ga v blog! Pri tem ni treba napisati treh strani, niti štirih odstavkov.
Lahko pa uporabite tehniko enega najboljših piscev poslovnih blogov, Setha Godina. Godin je eden najuspešnejših blogerjev v marketinškem svetu, pri čemer piše v odstavkih, ki premorejo dve do tri povedi. Je mojster izražanja idej, ki so vznemirljive in lahke za branje. Ljudje imamo namreč vedno manj časa, zato različnim vsebinam namenjamo tudi manj pozornosti. Umetnost je zato narediti vsebino kratko in privlačno ter enostavno za branje.
Komentirajte
Drug način za iskanje idej, o čem bi pisali, je ta, da komentirate stvari, ki jih berete, na primer druge bloge in objave, medijske publikacije in vse drugo, kar je pomembno za vaše podjetje. Vsebino tako že sicer absorbirate in verjetno imate o njej mnenje. Vaš komentar lahko nastane v obliki spletnega dnevnika. Ena od prednosti komentiranja je tudi ta, da bodo ljudje začeli prepoznavati vaše ime; posebej, če bo šlo za sočne in utemeljene komentarje.
Pri tem si lahko pomagate z naslednjo tehniko – svoje najboljše komentarje, ki ste jih pustili na družabnem omrežju ali spletnem forumu, shranite med e-poštne osnutke. Ko boste imeli čas, se vrnite do njih in jih predelajte v objave za na blog. Tako preprosto je.
Kako zadovoljiti stranko?
Kaj naredite, če vas nekdo zelo pozitivno preseneti? Vsem poveste o tem. Prav zato mora biti zadovoljevanje potreb strank prioriteta podjetij in...
Z obrnjeno piramido do uspešnejših e-poštnih kampanj
Cilj vsake e-poštne kampanje je, da bralce spodbudi k nadaljevanju in dokončanju neke vrste dejanja. Od prejemnikov želite, da nekaj kupijo ali se...
Kako dvigniti učinkovitost klicnega centra?
Mar vaše podjetje premore klicni center? Če ste odgovorili pritrdilno, berite dalje. Tradicionalno je klicni center podjetja rasel organsko,...
Kaj morate vedeti še pred pripravo nagradne igre?
Nagradne igre so odličen način, kako za relativno majhen vložek dobiti kontaktne podatke več sto ali celo tisoč potencialnih strank. A pazite, da se...
Kako voditi stranke?
Ne glede na to, kako vrhunsko e-poštno sporočilo, spletno stran ali brošuro ste pripravili, ne pozabite vključiti mehanizmov, ki stranke vodijo k...
Pripovedništvo kot marketinško orodje
Pripovedovanje zgodb oziroma pripovedništvo je tisto, ki danes dela razliko med blagovnimi znamkami in izdelki. Ga uporabljate? In zakaj ne? Vaša...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.