Stara vsebina vam lahko močno pomaga
Večina podjetij analizira učinkovitost svojih objav na družabnih omrežjih. Pri tem si lahko pomagate z namenskimi orodji, ki so vam v pomoč tudi pri pripravi objav in ne le analizi njihovega učinka.
Eno takšnih orodij je program BuzzSumo, ki se »sprehodi« skozi starejše objave in razišče, katere so bile bolj uspešne (so imele večji odziv, doseg ipd.) in sporoči, o čem pisati in s kakšnimi oznakami opremiti svoje objave.
Za začetek zadostuje že vnos ključne besede, ki je del vaše strategije priprave vsebin za družbene medije. BuzzSumo vam bo ponudil seznam najbolj uspešnih vsebin glede na njihove deleže ogledov in delitev, zato si boste hitro lahko ustvarili sliko, kakšne so uspešne objave.
Ker nekatere vsebine v posameznih omrežjih delujejo bolje kot druge, lahko vsebine premikate po družbenih omrežjih. Oboroženi s temi podatki lahko povečate učinkovitost svoje vsebine, tako da objavite vsebino, ki ima večje možnosti za uspeh na določenem omrežju, prav tam.
Vsebino lahko filtrirate tudi glede na vrsto (kar je idealno, če iščete videoposnetke ali infografike) ali po časovnem obdobju. Slednje vam omogoča, da najdete vsebino, ki je bila najbolj priljubljena v zadnjih 24 urah, ali pa zimzeleno vsebino, ki je bila priljubljena v zadnjem letu. Izbira je vaša.
Kako zadovoljiti stranko?
Kaj naredite, če vas nekdo zelo pozitivno preseneti? Vsem poveste o tem. Prav zato mora biti zadovoljevanje potreb strank prioriteta podjetij in...
Z obrnjeno piramido do uspešnejših e-poštnih kampanj
Cilj vsake e-poštne kampanje je, da bralce spodbudi k nadaljevanju in dokončanju neke vrste dejanja. Od prejemnikov želite, da nekaj kupijo ali se...
Kako dvigniti učinkovitost klicnega centra?
Mar vaše podjetje premore klicni center? Če ste odgovorili pritrdilno, berite dalje. Tradicionalno je klicni center podjetja rasel organsko,...
Kaj morate vedeti še pred pripravo nagradne igre?
Nagradne igre so odličen način, kako za relativno majhen vložek dobiti kontaktne podatke več sto ali celo tisoč potencialnih strank. A pazite, da se...
Kako voditi stranke?
Ne glede na to, kako vrhunsko e-poštno sporočilo, spletno stran ali brošuro ste pripravili, ne pozabite vključiti mehanizmov, ki stranke vodijo k...
Pripovedništvo kot marketinško orodje
Pripovedovanje zgodb oziroma pripovedništvo je tisto, ki danes dela razliko med blagovnimi znamkami in izdelki. Ga uporabljate? In zakaj ne? Vaša...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.