Stik s strankami je pomemben
Stik s strankami ni pomemben le z vidika prodajnih številk, temveč tudi za to, da zaposleni v prodaji in drugih oddelkih vidijo, za koga delajo in kaj stranki obisk podjetja pomeni.
Strokovnjaki priporočajo obisk strank v podjetju. Sploh velikih strank in odjemalcev. Tako se bodo stranke počutile pomembne in spoštovane, spoznale bodo (nekatere) ljudi, ki ustvarjajo izdelke, katere one kupujejo. Prav tako imajo takšni obiski pozitiven vpliv na zaposlene, saj se tako še bolj poistovetijo s strankami.
Tudi stranke, ki podjetje obiščejo prvič, bodo cenile uspehe drugih strank, dosežene z vašimi izdelki – in zelo verjetno je, da bo rezultat takega obiska še večji obseg naročil.
Poudarite/izpostavite najboljše zgodbe/uspehe
Zgodbe o uspehu velja tudi sicer izpostaviti v podjetju, saj pozitivni rezultati pa tudi uspehi strank, doseženi z vašimi izdelki, pozitivno vplivajo na klimo v podjetju. Odlične dosežke in rezultate lahko delite v obliki e-poštnega obvestila, prelomne in izjemne dosežke pa lahko ovekovečite tudi s kakim velikim posterjem, foto steno ali podobno stvarjo v podjetju, ki bo zaposlene vsak dan znova opominjala, da so bili tudi sami nekaj prispevali v mozaik uspeha.
Kako zadovoljiti stranko?
Kaj naredite, če vas nekdo zelo pozitivno preseneti? Vsem poveste o tem. Prav zato mora biti zadovoljevanje potreb strank prioriteta podjetij in...
Z obrnjeno piramido do uspešnejših e-poštnih kampanj
Cilj vsake e-poštne kampanje je, da bralce spodbudi k nadaljevanju in dokončanju neke vrste dejanja. Od prejemnikov želite, da nekaj kupijo ali se...
Kako dvigniti učinkovitost klicnega centra?
Mar vaše podjetje premore klicni center? Če ste odgovorili pritrdilno, berite dalje. Tradicionalno je klicni center podjetja rasel organsko,...
Kaj morate vedeti še pred pripravo nagradne igre?
Nagradne igre so odličen način, kako za relativno majhen vložek dobiti kontaktne podatke več sto ali celo tisoč potencialnih strank. A pazite, da se...
Kako voditi stranke?
Ne glede na to, kako vrhunsko e-poštno sporočilo, spletno stran ali brošuro ste pripravili, ne pozabite vključiti mehanizmov, ki stranke vodijo k...
Pripovedništvo kot marketinško orodje
Pripovedovanje zgodb oziroma pripovedništvo je tisto, ki danes dela razliko med blagovnimi znamkami in izdelki. Ga uporabljate? In zakaj ne? Vaša...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.