Testiranje je (zelo) pomembno
Večina podjetij, posebej pa tržnikov in prodajalcev, se ne ukvarja s testiranjem. Česarkoli. A že preprosto testiranje e-poštnih sporočil in dopisov (in ustrezni popravki) lahko prinese bistveno boljši odziv strank in prodajo.
Tako kot proizvajalci testirajo in preizkusijo praktično vsak izdelek in njegov sestavni del, bi morali tudi prodajalci in tržniki preizkusiti svoje izdelke – pa če je to dopis, nagradna igra, objava na spletni strani itd. Zakaj? Ker jih lahko opremljeni s povratnimi informacijami še izboljšajo!
Testiranje ni (nujno) časovno potratno
Večina prodajalcev in tržnikov si niti ne vzame časa za preizkus svojih vsebin in besedil. Mnogi menijo, da to vzame preveč časa. Pa ga ne. Če ga ustrezno omejimo. Dovolj bo že, če si vzamemo 10 minut in svojo vsebino predstavimo bližnjim sodelavcem. Ali pa 30 minut in testiranje razširimo na oddelek. Glede na pomembnost vsebine si seveda velja vzeti tudi več časa, a rezultati so očitni tudi že po vsega 10 minutah.
Kaj testirati?
Marketinška e-sporočila bi si v vsakem podjetju zaslužila testiranje – že tako naj bi bila kratka in jedrnata, posebej pa velja preveriti, ali sta naslov in uvod res tista, ki pritegneta. Če nista, ju velja spremeniti še pred pošiljanjem strankam.
Najboljši je … direktni marketing
Marketinški strokovnjaki poudarjajo, da je danes praktično vse, kar podjetja počno, da bi pridobila kupce, direktni marketing. Čeprav nas pregovor...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.