Tudi e-poštni podpis je pomemben. Za prodajo.
E-poštni podpis je morda najbolj zapostavljena priložnost v poslovnih komunikacijah. Dobro oblikovan e-poštni podpis vam daje zadnjo priložnost, da prejemniku zagotovite dodatne informacije ali ga celo pozovete k dejanju.
Ustrezno oblikovan in pripravljen e-poštni podpis ni le videti profesionalno, temveč lahko vodi do večje prodaje. E-poštni podpis lahko odpre dodatne možnosti za povezovanje preko družbenih omrežij, prikaže povezavo do knjige ali članka, ustvari poziv k dejanju in zagotovi vse kontaktne podatke na enem mestu. Ustrezno oblikovan e-poštni podpis vam lahko prinese denar.
Podpisne osnove
Profesionalni e-poštni podpis naj vključuje 3 do 4 vrstice besedila, sliko, povezave do družbenih medijev in zanimivo postavitev grafičnih elementov. Vanj lahko celo vključite animacijo ali preprost poziv k dejanju. A najpomembnejša stvar, ki si jo morate zapomniti, je ta, da naj bo e-poštni podpis pregleden in enostavno razumljiv. Torej z grafičnimi elementi in vsebinami vseeno ne pretiravajte.
Kako ga izdelati?
Svoj podpis lahko ustvarite kot preprosto besedilo, vendar za boljši rezultat priporočamo uporabo jezika HTML, ki ga poznajo tudi spletne strani. Lahko ga izdelate ročno ali pa s pomočjo namenskega programa. Praktično vsak e-poštni odjemalec vključuje tudi možnost oblikovanj podpisa v svojih nastavitvah. Ko ustvarite podpis, morate le še prilepiti njegovo »kodo« v nastavitve e-poštnega odjemalca.
Kaj lahko proda(ja)te prek spleta?
Tudi nadvse privlačna spletna stran z velikim obiskom še ni zagotovilo za uspešno prodajo. Preko spleta je treba prodajati prave stvari. Včasih smo...
Prodaja ali osvajanje?
Podjetja in podjetniki si želijo prodajati, kar pač nudijo – izdelke ali storitve. Pa je to res pravi cilj? Ali ni bolje osvojiti stranko, saj se...
Kako preživeti prodajni mrk?
Ne glede na to, kaj prodajate, prej ali slej naletite na upad prodaje. Čar je v tem, da ga znate še pravočasno prepoznati in se iz njega izkopati....
Kako povečati spletno prodajo?
Strokovnjaki za spletno prodajo so si enotni – zgolj prodaja izdelka na spletu še ni razlog, da bo prodaja uspešna, tudi če je izdelek nekoliko...
Ne le vsebina, prodaja že naslov
Pisci prodajnih vsebin, pa naj so te namenjene na splet, v tiskan katalog ali e-poštno pošiljanje, se včasih praskajo po glavi, zakaj ni rezultatov....
Kako spremeniti kontakt v kupca?
Številna podjetja s pomočjo spletnih nagradnih iger ali sejemskih nastopov pridobijo lepo število kontaktov, ki predstavljajo potencialne stranke....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.