Tudi e-poštni podpis je pomemben. Za prodajo.
E-poštni podpis je morda najbolj zapostavljena priložnost v poslovnih komunikacijah. Dobro oblikovan e-poštni podpis vam daje zadnjo priložnost, da prejemniku zagotovite dodatne informacije ali ga celo pozovete k dejanju.
Ustrezno oblikovan in pripravljen e-poštni podpis ni le videti profesionalno, temveč lahko vodi do večje prodaje. E-poštni podpis lahko odpre dodatne možnosti za povezovanje preko družbenih omrežij, prikaže povezavo do knjige ali članka, ustvari poziv k dejanju in zagotovi vse kontaktne podatke na enem mestu. Ustrezno oblikovan e-poštni podpis vam lahko prinese denar.
Podpisne osnove
Profesionalni e-poštni podpis naj vključuje 3 do 4 vrstice besedila, sliko, povezave do družbenih medijev in zanimivo postavitev grafičnih elementov. Vanj lahko celo vključite animacijo ali preprost poziv k dejanju. A najpomembnejša stvar, ki si jo morate zapomniti, je ta, da naj bo e-poštni podpis pregleden in enostavno razumljiv. Torej z grafičnimi elementi in vsebinami vseeno ne pretiravajte.
Kako ga izdelati?
Svoj podpis lahko ustvarite kot preprosto besedilo, vendar za boljši rezultat priporočamo uporabo jezika HTML, ki ga poznajo tudi spletne strani. Lahko ga izdelate ročno ali pa s pomočjo namenskega programa. Praktično vsak e-poštni odjemalec vključuje tudi možnost oblikovanj podpisa v svojih nastavitvah. Ko ustvarite podpis, morate le še prilepiti njegovo »kodo« v nastavitve e-poštnega odjemalca.
Do boljših rezultatov s sodelovanji in partnerstvi
Slovenski pregovor pravi, da več glav več ve. Vemo tudi, da več rok lahko več postori. Kaj pa v poslu – bi si upali nastopati skupaj s konkurentom?...
Spletna ali papirna predstavitev?
Zagotovo ste v en dah odgovorili spletna. Pa ni nujno tako. Papir postaja stvar prestiža, a izdelek mora biti v obeh primerih vsebinsko vrhunski....
Kako promovirati storitve na družbenih omrežjih?
Prodaja oziroma pospeševanje prodaje izdelkov in storitev se zelo razlikuje. Tudi na družbenih omrežjih. Prodaja storitev je lahko težka naloga. Če...
Kako ugotoviti, kakšnih vsebin si želi občinstvo?
Kakovostne vsebine so ključne za trženje, obisk spletne strani in njeno privlačnost v spletnih iskalnikih. Dobra vsebina spreminja priložnostne...
Vsebine, s katerimi vas bodo opazili na družbenih omrežjih
Se vam zdijo objave, ki ji ustvarjate na družbenih omrežjih, dolgočasne? Se zdijo dolgočasne obiskovalcem? Potem je čas, da stvari začinite. Kako?...
Zakaj so vplivneži pomembni?
Ste že slišali za t. i. vplivneže ali celo mikro vplivneže? Na družbenih omrežjih jih kar mrgoli, njihova vloga v prodaji pa je predvsem promocija...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.