Tudi izobraževanje je element prodaje
Večina potencialnih kupcev o izdelku ali storitvi, ki ga/je ne pozna najbolje, išče dodatne informacije. Z izobraževanjem strank o prednostih in koristih naših izdelkov ali storitev, smo tudi korak bližje prodaji.
Izdelki so različnih vrst in oblik, nekateri enostavni in logični, drugi precej bolj kompleksni. A ne glede na to, kaj prodajamo, moramo predvsem končnim uporabnikom, stvari ustrezno poenostaviti in približati. Stvari, ki jih ne razumejo, pač ne bodo kupili.
Zato velja za kompleksne izdelke in storitve približati kupcu. Eden najboljših vzvodov v tem primeru je izobraževanje, ki odpravi morebitne predsodke glede zapletenosti uporabe. Hkrati pa izobraževanje potencialnih strank predstavlja priložnost, da tem ustvarimo dodatno vrednost s tem, ko jim predstavimo kakšno dodatno funkcijo ali možnost, na katero same niso niti pomislile. Zelo učinkovito je izobraževanje, ki potencialni stranki predstavi, kako bo z našim izdelkom ali storitvijo rešila svoj izziv ali težavo, zelo dobrodošlo je, če naš izdelek omogoča boljši način dela od konkurenčnih. Skratka, potencialnem kupcu velja skozi proces pridobivanja informacij servirati izobraževanje, tekom tega pa mu izpostaviti čim več koristi. Poleg koristi velja morebiti omeniti tudi škodo, ki jo lahko povzroči reševanje izziva na drugačen način – a pri strašenju kupcev vendarle ne gre pretiravati, da jih ne bi odgnali.
Prodajajo preglednost, enostavnost in zgledi
Kupcev ne zanima, kako podrobno deluje posamezen sistem v avtomobilu ali likalnik na paro. Le redki se do potankosti spuščajo v tehnične podatke. Raje slišijo, katere koristi jim prinaša nov izdelek pred starim. Te informacije jim velja servirati kar se da pregledno in enostavno. Npr. 30 % več pare za enostavnejše likanje. Manj vzdrževanja ali brez vzdrževanja. Pri tem velja potencialnim strankam postreči z več praktičnimi primeri in dobrimi, saj to tudi poenostavi njeno predstavo o izdelku in jo dodatno prepriča v nakup.
Kako v marketingu uporabljati metafore?
Moč metafor je v tem, da ustvarjajo živahne, preproste slike v naši glavi, kjer ostanejo brez popačenja. Metafore lahko uporabite kot marketinško...
Kako se ustrezno predstaviti (na spletu)?
Ne glede na to, kaj počnete, stranke želijo vedeti, kdo ste in kaj (ter kako) delate. Spletna predstavitev in podstran »O meni« ali »O nas« tako...
Kako proda(ja)ti milenijcem?
Kljub prepričanju, da so milenijci mladi, napihnjeni in sebični posamezniki, kljub temu premorejo širok razpon starostnih skupin, osebnostnih...
Spletnih dnevnikov je ogromno, za katerega se odločiti?
Ste vedeli, da obstaja kar ducat različnih vrst spletnih dnevnikov? V nadaljevanju razkrivamo, kateri so tisti, ki so najbolj primerni za posel....
Je samopromocija res nekaj slabega?
Že od malega so nas učili, da je skromnost lepa čednost. Pa tudi, da se »lastna hvala pod mizo val'a.« Mar to drži? Biti ponižen je vedno dobra...
3 napake, ki jih delate pri samopromociji
Samopromocija ni nujno slaba. Obstaja pa žal veliko primerov slabe samopromocije. Predlagamo, da se na vsak način izognete naslednjim napakam....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.