Tudi izobraževanje je element prodaje
Večina potencialnih kupcev o izdelku ali storitvi, ki ga/je ne pozna najbolje, išče dodatne informacije. Z izobraževanjem strank o prednostih in koristih naših izdelkov ali storitev, smo tudi korak bližje prodaji.
Izdelki so različnih vrst in oblik, nekateri enostavni in logični, drugi precej bolj kompleksni. A ne glede na to, kaj prodajamo, moramo predvsem končnim uporabnikom, stvari ustrezno poenostaviti in približati. Stvari, ki jih ne razumejo, pač ne bodo kupili.
Zato velja za kompleksne izdelke in storitve približati kupcu. Eden najboljših vzvodov v tem primeru je izobraževanje, ki odpravi morebitne predsodke glede zapletenosti uporabe. Hkrati pa izobraževanje potencialnih strank predstavlja priložnost, da tem ustvarimo dodatno vrednost s tem, ko jim predstavimo kakšno dodatno funkcijo ali možnost, na katero same niso niti pomislile. Zelo učinkovito je izobraževanje, ki potencialni stranki predstavi, kako bo z našim izdelkom ali storitvijo rešila svoj izziv ali težavo, zelo dobrodošlo je, če naš izdelek omogoča boljši način dela od konkurenčnih. Skratka, potencialnem kupcu velja skozi proces pridobivanja informacij servirati izobraževanje, tekom tega pa mu izpostaviti čim več koristi. Poleg koristi velja morebiti omeniti tudi škodo, ki jo lahko povzroči reševanje izziva na drugačen način – a pri strašenju kupcev vendarle ne gre pretiravati, da jih ne bi odgnali.
Prodajajo preglednost, enostavnost in zgledi
Kupcev ne zanima, kako podrobno deluje posamezen sistem v avtomobilu ali likalnik na paro. Le redki se do potankosti spuščajo v tehnične podatke. Raje slišijo, katere koristi jim prinaša nov izdelek pred starim. Te informacije jim velja servirati kar se da pregledno in enostavno. Npr. 30 % več pare za enostavnejše likanje. Manj vzdrževanja ali brez vzdrževanja. Pri tem velja potencialnim strankam postreči z več praktičnimi primeri in dobrimi, saj to tudi poenostavi njeno predstavo o izdelku in jo dodatno prepriča v nakup.
Zakaj so vplivneži pomembni?
Ste že slišali za t. i. vplivneže ali celo mikro vplivneže? Na družbenih omrežjih jih kar mrgoli, njihova vloga v prodaji pa je predvsem promocija...
Kako zadovoljiti stranko?
Kaj naredite, če vas nekdo zelo pozitivno preseneti? Vsem poveste o tem. Prav zato mora biti zadovoljevanje potreb strank prioriteta podjetij in...
Z obrnjeno piramido do uspešnejših e-poštnih kampanj
Cilj vsake e-poštne kampanje je, da bralce spodbudi k nadaljevanju in dokončanju neke vrste dejanja. Od prejemnikov želite, da nekaj kupijo ali se...
Kako dvigniti učinkovitost klicnega centra?
Mar vaše podjetje premore klicni center? Če ste odgovorili pritrdilno, berite dalje. Tradicionalno je klicni center podjetja rasel organsko,...
Kaj morate vedeti še pred pripravo nagradne igre?
Nagradne igre so odličen način, kako za relativno majhen vložek dobiti kontaktne podatke več sto ali celo tisoč potencialnih strank. A pazite, da se...
Kako voditi stranke?
Ne glede na to, kako vrhunsko e-poštno sporočilo, spletno stran ali brošuro ste pripravili, ne pozabite vključiti mehanizmov, ki stranke vodijo k...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.