Univerzalni prodajni recept

by 13 Mar 2019Stranka

Menite, da univerzalni prodajni recept ne obstaja? Motite se.

Ljudje imamo tako v osebnem kot poslovnem življenju celo vrsto izzivov in težav. Nekatere so enkratne, druge občasne, tretje pereče. In prav tu je priložnost za prodajalce česarkoli. Kdor zna v pravem trenutku in na pravi način prepoznati »bolečino« oziroma težavo stranke ter ji ponuditi ustrezno rešitev, ta bo skoraj zagotovo prodal.

Reševanje bolečin(e)

Verjeli ali ne, reševanje bolečin(e) strank je najbolj univerzalni prodajni recept, saj deluje vedno in povsod. Večja kot je težava, večja je nujnost njene rešitve in takrat so mogoči tudi večji kompromisi glede sredstva ali načina, ki to težavo reši.

Univerzalni prodajni recept je torej reševanje aktualne, torej sedanje bolečine. Če z nakupom nečesa stranka to bolečino omili ali odpravi, bo zadovoljna.

V kolikor naš izdelek, storitev ali rešitev stranki ne zmanjša ali odpravi bolečine, potem prodajamo napačno stvar in to velja čim prej spremeniti, sicer bo naš obstoj kmalu ogrožen (ker ne bo prodaje).

Univerzalni prodajni recept 2 Univerzalni prodajni recept 3 Univerzalni prodajni recept 4
Univerzalni prodajni recept 5
Moč priporočil

Moč priporočil

Ljudje zaupamo priporočilom – tako stari kot mladi. Še posebej generacija milenijcev svoje nakupne odločitve zaupa pretežno priporočilom. Torej jih...

Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici

Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.

Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.

Stopite v stik z nami

Izberite namen svojega sporočila

Obdelava osebnih podatkov

Share This