Univerzalni prodajni recept
Menite, da univerzalni prodajni recept ne obstaja? Motite se.
Ljudje imamo tako v osebnem kot poslovnem življenju celo vrsto izzivov in težav. Nekatere so enkratne, druge občasne, tretje pereče. In prav tu je priložnost za prodajalce česarkoli. Kdor zna v pravem trenutku in na pravi način prepoznati »bolečino« oziroma težavo stranke ter ji ponuditi ustrezno rešitev, ta bo skoraj zagotovo prodal.
Reševanje bolečin(e)
Verjeli ali ne, reševanje bolečin(e) strank je najbolj univerzalni prodajni recept, saj deluje vedno in povsod. Večja kot je težava, večja je nujnost njene rešitve in takrat so mogoči tudi večji kompromisi glede sredstva ali načina, ki to težavo reši.
Univerzalni prodajni recept je torej reševanje aktualne, torej sedanje bolečine. Če z nakupom nečesa stranka to bolečino omili ali odpravi, bo zadovoljna.
V kolikor naš izdelek, storitev ali rešitev stranki ne zmanjša ali odpravi bolečine, potem prodajamo napačno stvar in to velja čim prej spremeniti, sicer bo naš obstoj kmalu ogrožen (ker ne bo prodaje).
Moč priporočil
Ljudje zaupamo priporočilom – tako stari kot mladi. Še posebej generacija milenijcev svoje nakupne odločitve zaupa pretežno priporočilom. Torej jih...
Mar zvestoba res sodi v shemo?
Danes smo priča najrazličnejšim programom zvestobe, številni prodajalci želijo z njimi pridobiti zveste kupce. Toda mar programi zvestobe dosegajo...
Imate ustrezen marketinško-prodajni načrt?
Če naj bosta trženje in prodaja učinkovita, potrebujete dober načrt. Ta mora biti iskren in premišljen, saj ga boste le tako lahko uresničili ali...
Naj vas opazijo, povprečje pač ni privlačno
Marketinška gradiva pogosto omenjajo izstopanje iz povprečja kot ukrep, s katerim bomo hitreje pridobili stranke. A izstopati ni niti najmanj lahko,...
Spoznajte strategijo treh krogov
Med prodajnimi orodji prednjačijo predvsem tista za neposredno prodajo in nagovarjanje potreb kupca. A brez dobre strategije (praviloma) ni uspešne...
Kako doseči učinkovito prodajo?
Prodaja je odvisna od številnih dejavnikov, a eden odločilnih je vsekakor zaupanje kupcev. Prav tako pa ne gre podcenjevati vpliva različnih...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.