Univerzalni prodajni recept
Menite, da univerzalni prodajni recept ne obstaja? Motite se.
Ljudje imamo tako v osebnem kot poslovnem življenju celo vrsto izzivov in težav. Nekatere so enkratne, druge občasne, tretje pereče. In prav tu je priložnost za prodajalce česarkoli. Kdor zna v pravem trenutku in na pravi način prepoznati »bolečino« oziroma težavo stranke ter ji ponuditi ustrezno rešitev, ta bo skoraj zagotovo prodal.
Reševanje bolečin(e)
Verjeli ali ne, reševanje bolečin(e) strank je najbolj univerzalni prodajni recept, saj deluje vedno in povsod. Večja kot je težava, večja je nujnost njene rešitve in takrat so mogoči tudi večji kompromisi glede sredstva ali načina, ki to težavo reši.
Univerzalni prodajni recept je torej reševanje aktualne, torej sedanje bolečine. Če z nakupom nečesa stranka to bolečino omili ali odpravi, bo zadovoljna.
V kolikor naš izdelek, storitev ali rešitev stranki ne zmanjša ali odpravi bolečine, potem prodajamo napačno stvar in to velja čim prej spremeniti, sicer bo naš obstoj kmalu ogrožen (ker ne bo prodaje).
Zakaj tudi majhno podjetje rabi svoj slogan? In kako ga izumiti.
Slogan je kratek stavek, ki kriči po pozornosti. Njegova odlika je v tem, da si ga kupci hitro in enostavno zapomnijo, s tem pa si zapomnijo tudi...
Najboljše grafične prakse na Facebooku
Ali imate težave z novimi dimenzijami oglasnih pasic na Facebooku? Mar vaše oglasne pasice in glavna fotografija niso videti »prav«? Imamo rešitev....
Kako prodajati generaciji Z?
Večkrat slišimo, da starejši ne razumejo mlajših. Kako slednjim prodajati? Vendarle imajo ti lasten denar ali pa denar staršev ... V t. i....
Ne le vsebina, tudi oblika je pomembna
Ko imate enkrat kakovostno vsebino, je preprosto škoda, da je ne bi ljudem servirali v najrazličnejših oblikah. O čem je govora? Ljudje radi beremo,...
Nagrade so pomembne
Podjetja, ki so deležna posameznih nagrad in priznanj, so v očeh kupcev več vredna in bolj spoštovana. Ste bili za kaj nagrajeni. In če niste –...
Kako ostati motiviran podjetnik?
Podjetniška pot ni enostavna. Težav in ovir je cel kup. Kaj torej motivira podjetnike, da vztrajajo na začrtani (samostojni) poti? V zadnjem...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.