Ustvarite odlično delovno okolje – splača se
Je fluktuacija v vašem podjetju nadpovprečno visoka? Zagotovo obstajajo razlogi za to. Eden najboljših načinov, kako zadržati uspešne kadre, je ustvarjanje odličnega delovnega okolja. Ni poceni, se pa vsekakor splača.
Marsikatero podjetje sploh ne spremlja stroškov, povezanih z menjavo zaposlenih. Pa gre za pomembne in nič kaj majhne stroške. Stroški uvajanja, stroški začetniških napak, stroški obremenitve sodelavcev, ki morajo občasno prevzeti naloge zaposlenega, ki je zapustil delovno mesto … in še bi lahko naštevali. Fluktuacija zaposlenih torej stane in to ne malo denarja, posebej, če so v igri odpravnine ipd.
Če ste zadovoljni s svojimi zaposlenimi, poskrbite, da bodo tudi oni zadovoljni s podjetjem in delovnim mestom. Za obe strani bo to najboljša in na dolgi rok tudi najcenejša rešitev.
Ustvarite okolje, v katerem bodo zaposleni želeli delati
Pust delovni kotiček s starim telefonom in računalniškim monitorjem ter porumenelo tipkovnico vsekakor ni okolje, v katerem bi si želelo delati veliko ljudi. Ne glede na to, ali zaposlenim nudite pisarniško ali proizvodno okolje, za oba velja, da lahko z nekaj truda in vložka postaneta prijetna. Stremite k temu, da ustvarite okolje, v katerem bodo zaposleni želeli delati in ne obratno – da bi vas zaradi poslovnega okolja zapuščali.
To pa storite tako, da ustvarite okolje, v katerem bodo zaposleni srečni, saj bodo le tako lahko dali vse od sebe.
Ne le okolje, pomembni so tudi ljudje
K fluktuaciji kadra lahko veliko prispeva tudi vzdušje v ekipi. Ljudje, ki se ne vklopijo v ekipo, to zapustijo. Včasih ekipo sestavljajo problematični posamezniki, ki rušijo njeno ravnovesje, slednje pa škodi tudi prodajnim rezultatom. V svetu niso redki primeri, ko je podjetje odpustilo svoje najboljše prodajalce, saj so ti tlačili sodelavce v nič in jih spravljali v slabo voljo. Uvedli smo pravilo »brez kretenov«, se ukrepa spominja direktor podjetja, ki je že odpustil več dobrih prodajalcev, kateri se niso bili sposobni prilagoditi ekipno usmerjeni kulturi podjetja. Negativnost in slab odnos sta namreč nalezljiva, zato ju velja takoj izkoreniniti.
Kaj je optimizacija spletne strani za brskalnike (SEO)?
Imate spletno stran, pa zanjo ne ve (skoraj) nihče? Nič čudnega, če se vaša stran ne uvršča med prve zadetke v spletnih iskalnikih. A to se da...
Kaj so podkasti?
Nova angleška beseda »podcast« je prinesla nemalo izzivov slavistom in lektorjem. Medtem, ko večina avtorjev člankov besedo kar ponarodelo prevaja...
Nujnost ohranitve stika s stranko
Glede na izdelek ali storitev, ki ga/jo prodajate, se lahko zgodi, da ste vsak dan v mislih strank, lahko pa le občasno – tudi na vsakih 10 ali več...
Nujnost prisotnosti na družabnih omrežjih
Včasih je veljalo, da če nečesa ne najdete na internetu, to ne obstaja. Nekaj podobnega bi lahko dejali tudi za področje družbenih medijev....
Vsebina mora biti kakovostna. Sicer je bolje, da je ni.
Nujnost vsebinskega trženja je treba dopolniti z nujnostjo priprave kakovostnih vsebin. Sicer zapravljate čas, denar in ugled. Obstajajo 3 skupine...
Kadrovanje in izobraževanje prepustite strokovnjakom
Delujete v manjšem podjetju in ste deklica za vse? Ali pa vsaj večino stvari? To vas zavira. V manjših okoljih, pa tudi srednje velikih, je lahko...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.