Veste, zakaj niste prodali?

Ker ne prisluhnete stranki. Ne poznate njihove dejanske bolečine ali želje po udobju. Nekdo drug očitno jo. Ali pa vsaj bolje od vas posluša.
Razloge za nakupne odločitve smo na tem mestu že obravnavali. Lahko jih le na kratko obnovimo. Ljudje nekaj kupimo zaradi dveh razlogov. Bodisi se, da z nakupom odpravimo neko bolečino (ali izziv), bodisi z nakupom pridobimo (večje) ugodje ali udobje. V naših glavah sta vedno prisotna oba omenjena razloga. Tega se mora sleherni prodajalec stalno zavedati in spretno krmariti med njima.
Poslušajte stranke. Vedno!
Kdor bi rad proda(ja)l, mora poslušati stranke in jim dati to, kar želijo. Jim obljubiti to, kar pričakujejo. Mar zares veste, kaj to je? Dvomim. To najbolje vedo stranke same, zato jim velja prisluhniti. Vprašajte jih po njihovih izzivih, bolečini, želji po ugodju ali udobju. In potem predvsem poslušajte. Skrajno pozorno. In pomnite. Kupci vam bodo sporočili razloge, zakaj so vaši plusi prevladali. Tisti, ki niso kupili pri vas, pa so še pomembnejši – povedo vam (tako ali drugače), kaj delate narobe.
Analizirajte vse prejete informacije in jih ustrezno uporabite v prodaji. Ne delajte napak. Prisluhnite, nato rešujte in prodajajte.
Do boljših rezultatov s sodelovanji in partnerstvi
Slovenski pregovor pravi, da več glav več ve. Vemo tudi, da več rok lahko več postori. Kaj pa v poslu – bi si upali nastopati skupaj s konkurentom?...
Spletna ali papirna predstavitev?
Zagotovo ste v en dah odgovorili spletna. Pa ni nujno tako. Papir postaja stvar prestiža, a izdelek mora biti v obeh primerih vsebinsko vrhunski....
Tudi e-poštni podpis je pomemben. Za prodajo.
E-poštni podpis je morda najbolj zapostavljena priložnost v poslovnih komunikacijah. Dobro oblikovan e-poštni podpis vam daje zadnjo priložnost, da...
Kako promovirati storitve na družbenih omrežjih?
Prodaja oziroma pospeševanje prodaje izdelkov in storitev se zelo razlikuje. Tudi na družbenih omrežjih. Prodaja storitev je lahko težka naloga. Če...
Kako ugotoviti, kakšnih vsebin si želi občinstvo?
Kakovostne vsebine so ključne za trženje, obisk spletne strani in njeno privlačnost v spletnih iskalnikih. Dobra vsebina spreminja priložnostne...
Vsebine, s katerimi vas bodo opazili na družbenih omrežjih
Se vam zdijo objave, ki ji ustvarjate na družbenih omrežjih, dolgočasne? Se zdijo dolgočasne obiskovalcem? Potem je čas, da stvari začinite. Kako?...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.