Vsak zakaj ima svoj zato
Številna vprašanja se začno z zakaj. Zakaj prodajate? Zakaj prodate? Predvsem pa morate najti odgovor na vprašanje: »Zakaj bi kupec nekaj kupil ravno od mene?«
Ko enkrat poznate odgovor na najbolj zahtevno »zakaj« vprašanje, je vse lažje. Ostalo je rutina, logistika. Ko veste, zakaj ste prodali in še boste prodajali.
Vsak zakaj seveda rodi še več »zakajev«. Eden pomembnejših je že ta: »Zakaj bi nam kupec sploh namenil pozornost, nam dal priložnost?« V preteklih zapisih smo pojasnili, da si moramo pozornost prislužiti oziroma priboriti – s pravo vsebino in sporočili.
Kupci imajo seveda še cel kup vprašanj – predvsem o koristnosti nakupa posameznega izdelka ali storitve. Nanje moramo pravilno odgovoriti še pred nakupom, sicer do tega morebiti sploh ne pride. Naštel nam bo le razloge, zakaj se ni odločil za nas in našo ponudbo.
Postavljanje vprašanj je pomembno, prav tako iskanje odgovorov. Na težka vprašanja morate biti v poslu pripravljeni in imeti ustrezen odgovor »na zalogi«.
Da ponovim – zakaj bi stranka nekaj kupila prav pri vas?
Med ustreznimi odgovori so:
- Ker bo s tem nakupom rešila svojo težavo.
- Ker bo imela od nakupa take in take koristi.
- Ker bo sicer zamudila odlično priložnost.
Do boljših rezultatov s sodelovanji in partnerstvi
Slovenski pregovor pravi, da več glav več ve. Vemo tudi, da več rok lahko več postori. Kaj pa v poslu – bi si upali nastopati skupaj s konkurentom?...
Spletna ali papirna predstavitev?
Zagotovo ste v en dah odgovorili spletna. Pa ni nujno tako. Papir postaja stvar prestiža, a izdelek mora biti v obeh primerih vsebinsko vrhunski....
Tudi e-poštni podpis je pomemben. Za prodajo.
E-poštni podpis je morda najbolj zapostavljena priložnost v poslovnih komunikacijah. Dobro oblikovan e-poštni podpis vam daje zadnjo priložnost, da...
Kako promovirati storitve na družbenih omrežjih?
Prodaja oziroma pospeševanje prodaje izdelkov in storitev se zelo razlikuje. Tudi na družbenih omrežjih. Prodaja storitev je lahko težka naloga. Če...
Kako ugotoviti, kakšnih vsebin si želi občinstvo?
Kakovostne vsebine so ključne za trženje, obisk spletne strani in njeno privlačnost v spletnih iskalnikih. Dobra vsebina spreminja priložnostne...
Vsebine, s katerimi vas bodo opazili na družbenih omrežjih
Se vam zdijo objave, ki ji ustvarjate na družbenih omrežjih, dolgočasne? Se zdijo dolgočasne obiskovalcem? Potem je čas, da stvari začinite. Kako?...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.