Vsebina mora biti kakovostna. Sicer je bolje, da je ni.
Nujnost vsebinskega trženja je treba dopolniti z nujnostjo priprave kakovostnih vsebin. Sicer zapravljate čas, denar in ugled.
Obstajajo 3 skupine ljudi, ki bodo brale vaše vsebine. Vzemimo primer, da ste ponudnik neke strokovne storitve. Kdo so vaše prave stranke?
- Prva skupina je majhna. V njej so serijski lovci na brezplačne ugodnosti. Ti ljudje nikoli ne plačajo strokovne pomoči, nasveta ali storitve. Nikoli niso bili in ne bodo perspektivne stranke, zato z njimi ne izgubite ničesar.
- Druga skupina je največja. V njej so ljudje, ki bodo poskušali nekaj narediti sami, vendar bodo najeli strokovnjaka, če ne bodo dobili potrebnih rezultatov. Cenijo pristno strokovno znanje.
- Tretja skupina je najmanjša. To so redki ljudje, ki razumejo, da z najemom strokovnjaka, ki bo zanje nekaj naredil vrhunsko, do rezultata dokopljejo hitreje in pogosto tudi (dolgoročno) ceneje.
Kaj pa to pomeni za vas in vaše podjetje:
- Nihče iz prve skupine vam ne bo dal zaslužka. Ničesar niste izgubili, če ste jim dali brezplačne informacije.
- Nekateri v drugi skupini bodo uporabili vaše podatke in vsebine. Če bodo uvideli, da potrebujejo strokovno pomoč, vas bodo najeli.
- Predstavniki tretje skupine, če z vsebinskim marketingom dokažete, da ste resnično strokovnjak na svojem področju, vas bodo zaposlili. Vse bodo vedeli o vas in vašem delu.
Nasvet s področja vsebinskega marketinga: ignorirajte vsakogar, ki vam pove, da bo vsaka vsebina v redu in da lahko vsebinske objave avtomatizirate. To ne drži. Če vsebina, ki jo nekdo ustvari, ni uporabna, ne bo za vas naredila nič dobrega, lahko vam celo škodi.
Kako se ustrezno predstaviti (na spletu)?
Ne glede na to, kaj počnete, stranke želijo vedeti, kdo ste in kaj (ter kako) delate. Spletna predstavitev in podstran »O meni« ali »O nas« tako...
Kako proda(ja)ti milenijcem?
Kljub prepričanju, da so milenijci mladi, napihnjeni in sebični posamezniki, kljub temu premorejo širok razpon starostnih skupin, osebnostnih...
Spletnih dnevnikov je ogromno, za katerega se odločiti?
Ste vedeli, da obstaja kar ducat različnih vrst spletnih dnevnikov? V nadaljevanju razkrivamo, kateri so tisti, ki so najbolj primerni za posel....
Je samopromocija res nekaj slabega?
Že od malega so nas učili, da je skromnost lepa čednost. Pa tudi, da se »lastna hvala pod mizo val'a.« Mar to drži? Biti ponižen je vedno dobra...
3 napake, ki jih delate pri samopromociji
Samopromocija ni nujno slaba. Obstaja pa žal veliko primerov slabe samopromocije. Predlagamo, da se na vsak način izognete naslednjim napakam....
Zakaj tudi majhno podjetje rabi svoj slogan? In kako ga izumiti.
Slogan je kratek stavek, ki kriči po pozornosti. Njegova odlika je v tem, da si ga kupci hitro in enostavno zapomnijo, s tem pa si zapomnijo tudi...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.