Vsebine, s katerimi vas bodo opazili na družbenih omrežjih
Se vam zdijo objave, ki ji ustvarjate na družbenih omrežjih, dolgočasne? Se zdijo dolgočasne obiskovalcem? Potem je čas, da stvari začinite.
Kako? Obstajajo kakšne spletne začimbe?
Seveda obstajajo. Dober primer so spletni dnevniki, ki lahko poživijo sleherno spletno stran. Njihovo vsebino – npr. nasvetne ali izkustvene ali izobraževalne prispevke – velja izpostaviti tudi na družbenih omrežjih in tako poskrbeti, da bo spletno mesto deležno večjega obiska. Pri tem poskrbite za kakovostno slikovno gradivo, saj statistika kaže, da imajo kakovostne fotografije kar 40-krat večjo verjetnost deljenje preko družbenih omrežij.
Ne pozabite na video
Ne le slike, še večji magnet so video posnetki. Verjamem, da vsak izmed nas ne zna ustvariti privlačnega, kaj šele viralnega video posnetka. Znamo pa fotografirati. Z orodjem, kakršna je platforma Lumen5, lahko npr. iz fotografij hitro (v 10 ali 15 minutah) sestavimo zanimiv video posnetek, ki bo pritegnil očesna zrkla obiskovalcev in nam prispeval klike.
Preizkusite trend »gibljivih sličic«
Če vi ali vaša ekipa vendarle ni kos izdelavi zanimivih video posnetkov, ne gre kar odnehati. Preizkusite se lahko v novi trendovski rešitvi, ki preplavlja družbena omrežja – gibljivih sličicah ozr. t. i. GIF-posnetkih. V tem primeru je par zaporednih slik, ki prikazujejo neko gibanje ali spremembo, zajeto v posnetek. Tega lahko hitro in enostavno izdelate s pomočjo spletnega orodja Giphy.
Univerzalni magnet – darilca
Na družbenih omrežjih seveda prav v vsakem trenutku vžgejo tudi brezplačna darila. Manjše pozornosti, darilne kartice in boni ali kuponi za popust so stvari, ki bodo pritegnile obiskovalce. A vsekakor poskrbite, da bodo tudi te okusno in stilsko izdelane, saj želite ohranjati ali dvigniti ugled podjetja.
Kaj je optimizacija spletne strani za brskalnike (SEO)?
Imate spletno stran, pa zanjo ne ve (skoraj) nihče? Nič čudnega, če se vaša stran ne uvršča med prve zadetke v spletnih iskalnikih. A to se da...
Kaj so podkasti?
Nova angleška beseda »podcast« je prinesla nemalo izzivov slavistom in lektorjem. Medtem, ko večina avtorjev člankov besedo kar ponarodelo prevaja...
Nujnost ohranitve stika s stranko
Glede na izdelek ali storitev, ki ga/jo prodajate, se lahko zgodi, da ste vsak dan v mislih strank, lahko pa le občasno – tudi na vsakih 10 ali več...
Nujnost prisotnosti na družabnih omrežjih
Včasih je veljalo, da če nečesa ne najdete na internetu, to ne obstaja. Nekaj podobnega bi lahko dejali tudi za področje družbenih medijev....
Vsebina mora biti kakovostna. Sicer je bolje, da je ni.
Nujnost vsebinskega trženja je treba dopolniti z nujnostjo priprave kakovostnih vsebin. Sicer zapravljate čas, denar in ugled. Obstajajo 3 skupine...
Kadrovanje in izobraževanje prepustite strokovnjakom
Delujete v manjšem podjetju in ste deklica za vse? Ali pa vsaj večino stvari? To vas zavira. V manjših okoljih, pa tudi srednje velikih, je lahko...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.