Vsebine, s katerimi vas bodo opazili na družbenih omrežjih
Se vam zdijo objave, ki ji ustvarjate na družbenih omrežjih, dolgočasne? Se zdijo dolgočasne obiskovalcem? Potem je čas, da stvari začinite.
Kako? Obstajajo kakšne spletne začimbe?
Seveda obstajajo. Dober primer so spletni dnevniki, ki lahko poživijo sleherno spletno stran. Njihovo vsebino – npr. nasvetne ali izkustvene ali izobraževalne prispevke – velja izpostaviti tudi na družbenih omrežjih in tako poskrbeti, da bo spletno mesto deležno večjega obiska. Pri tem poskrbite za kakovostno slikovno gradivo, saj statistika kaže, da imajo kakovostne fotografije kar 40-krat večjo verjetnost deljenje preko družbenih omrežij.
Ne pozabite na video
Ne le slike, še večji magnet so video posnetki. Verjamem, da vsak izmed nas ne zna ustvariti privlačnega, kaj šele viralnega video posnetka. Znamo pa fotografirati. Z orodjem, kakršna je platforma Lumen5, lahko npr. iz fotografij hitro (v 10 ali 15 minutah) sestavimo zanimiv video posnetek, ki bo pritegnil očesna zrkla obiskovalcev in nam prispeval klike.
Preizkusite trend »gibljivih sličic«
Če vi ali vaša ekipa vendarle ni kos izdelavi zanimivih video posnetkov, ne gre kar odnehati. Preizkusite se lahko v novi trendovski rešitvi, ki preplavlja družbena omrežja – gibljivih sličicah ozr. t. i. GIF-posnetkih. V tem primeru je par zaporednih slik, ki prikazujejo neko gibanje ali spremembo, zajeto v posnetek. Tega lahko hitro in enostavno izdelate s pomočjo spletnega orodja Giphy.
Univerzalni magnet – darilca
Na družbenih omrežjih seveda prav v vsakem trenutku vžgejo tudi brezplačna darila. Manjše pozornosti, darilne kartice in boni ali kuponi za popust so stvari, ki bodo pritegnile obiskovalce. A vsekakor poskrbite, da bodo tudi te okusno in stilsko izdelane, saj želite ohranjati ali dvigniti ugled podjetja.
Kako v marketingu uporabljati metafore?
Moč metafor je v tem, da ustvarjajo živahne, preproste slike v naši glavi, kjer ostanejo brez popačenja. Metafore lahko uporabite kot marketinško...
Kako se ustrezno predstaviti (na spletu)?
Ne glede na to, kaj počnete, stranke želijo vedeti, kdo ste in kaj (ter kako) delate. Spletna predstavitev in podstran »O meni« ali »O nas« tako...
Kako proda(ja)ti milenijcem?
Kljub prepričanju, da so milenijci mladi, napihnjeni in sebični posamezniki, kljub temu premorejo širok razpon starostnih skupin, osebnostnih...
Spletnih dnevnikov je ogromno, za katerega se odločiti?
Ste vedeli, da obstaja kar ducat različnih vrst spletnih dnevnikov? V nadaljevanju razkrivamo, kateri so tisti, ki so najbolj primerni za posel....
Je samopromocija res nekaj slabega?
Že od malega so nas učili, da je skromnost lepa čednost. Pa tudi, da se »lastna hvala pod mizo val'a.« Mar to drži? Biti ponižen je vedno dobra...
3 napake, ki jih delate pri samopromociji
Samopromocija ni nujno slaba. Obstaja pa žal veliko primerov slabe samopromocije. Predlagamo, da se na vsak način izognete naslednjim napakam....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.