Vsebine, s katerimi vas bodo opazili na družbenih omrežjih
Se vam zdijo objave, ki ji ustvarjate na družbenih omrežjih, dolgočasne? Se zdijo dolgočasne obiskovalcem? Potem je čas, da stvari začinite.
Kako? Obstajajo kakšne spletne začimbe?
Seveda obstajajo. Dober primer so spletni dnevniki, ki lahko poživijo sleherno spletno stran. Njihovo vsebino – npr. nasvetne ali izkustvene ali izobraževalne prispevke – velja izpostaviti tudi na družbenih omrežjih in tako poskrbeti, da bo spletno mesto deležno večjega obiska. Pri tem poskrbite za kakovostno slikovno gradivo, saj statistika kaže, da imajo kakovostne fotografije kar 40-krat večjo verjetnost deljenje preko družbenih omrežij.
Ne pozabite na video
Ne le slike, še večji magnet so video posnetki. Verjamem, da vsak izmed nas ne zna ustvariti privlačnega, kaj šele viralnega video posnetka. Znamo pa fotografirati. Z orodjem, kakršna je platforma Lumen5, lahko npr. iz fotografij hitro (v 10 ali 15 minutah) sestavimo zanimiv video posnetek, ki bo pritegnil očesna zrkla obiskovalcev in nam prispeval klike.
Preizkusite trend »gibljivih sličic«
Če vi ali vaša ekipa vendarle ni kos izdelavi zanimivih video posnetkov, ne gre kar odnehati. Preizkusite se lahko v novi trendovski rešitvi, ki preplavlja družbena omrežja – gibljivih sličicah ozr. t. i. GIF-posnetkih. V tem primeru je par zaporednih slik, ki prikazujejo neko gibanje ali spremembo, zajeto v posnetek. Tega lahko hitro in enostavno izdelate s pomočjo spletnega orodja Giphy.
Univerzalni magnet – darilca
Na družbenih omrežjih seveda prav v vsakem trenutku vžgejo tudi brezplačna darila. Manjše pozornosti, darilne kartice in boni ali kuponi za popust so stvari, ki bodo pritegnile obiskovalce. A vsekakor poskrbite, da bodo tudi te okusno in stilsko izdelane, saj želite ohranjati ali dvigniti ugled podjetja.
Kako zadovoljiti stranko?
Kaj naredite, če vas nekdo zelo pozitivno preseneti? Vsem poveste o tem. Prav zato mora biti zadovoljevanje potreb strank prioriteta podjetij in...
Z obrnjeno piramido do uspešnejših e-poštnih kampanj
Cilj vsake e-poštne kampanje je, da bralce spodbudi k nadaljevanju in dokončanju neke vrste dejanja. Od prejemnikov želite, da nekaj kupijo ali se...
Kako dvigniti učinkovitost klicnega centra?
Mar vaše podjetje premore klicni center? Če ste odgovorili pritrdilno, berite dalje. Tradicionalno je klicni center podjetja rasel organsko,...
Kaj morate vedeti še pred pripravo nagradne igre?
Nagradne igre so odličen način, kako za relativno majhen vložek dobiti kontaktne podatke več sto ali celo tisoč potencialnih strank. A pazite, da se...
Kako voditi stranke?
Ne glede na to, kako vrhunsko e-poštno sporočilo, spletno stran ali brošuro ste pripravili, ne pozabite vključiti mehanizmov, ki stranke vodijo k...
Pripovedništvo kot marketinško orodje
Pripovedovanje zgodb oziroma pripovedništvo je tisto, ki danes dela razliko med blagovnimi znamkami in izdelki. Ga uporabljate? In zakaj ne? Vaša...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.