Z LinkedIn Publisher do znatno večjega občinstva
LinkedIn Publisher lahko močno razširi doseg vašega podjetja na LinkedIn, ne glede na velikost vašega omrežja.
Če tega še ne počnete, vsekakor izkoristite funkcijo brezplačnega objavljanja vsebine na omrežju LinkedIn s pomočjo orodja Publisher. Ta lahko poveča izpostavljenost do vaše ciljne publike in pomaga graditi vaš ugled, da postanete verodostojen strokovnjak v svoji panogi.
Poglejmo si primer Wendy McClelland. Bila je popolna novinka, a s svojo tretjo objavo, ki se je glasila »Zakaj se odpovedujem sestankom ob kavi?«, je dobila več ogledov, všečkov in komentarjev, kot bi jih kadarkoli lahko pričakovala.
Wendy je namreč imela le nekaj več kot 1.500 kontaktov, vendar je njena objava dosegla več kot 61.500 ogledov in dobila 350 všečkov in 500 komentarjev! Njeni vsebini je torej bilo izpostavljenih več kot 60.000 ljudi izven njene mreže.
Medtem ko večina objav ne bo dosegla tako skrajnega dosega, pa lahko vse objave dosežejo nove ljudi.
Ob vsaki objavi bodo vaši kontakti in sledilci prejeli obvestilo. Če bo objava resnično dobra, ima tudi možnost, da najde pot v e-poštni obvestilnik LinkedIn Pulse, ki ga to omrežje pošlje svojim članom v obliki predlogov objave, ki bi jih lahko zanimale. In potem kamenček sproži plaz.
Kakšno vsebino naj napišem?
Če želite povečati svoje možnosti za uspeh s Publisherjem, ustvarite objave profesionalnega videza, ki bodo ustrezale potrebam in bolečinam vašega občinstva. Prepričajte se, da ne pišete neželenih vsebin ali širite promocijskih informacij.
Objavite vsebine, ki bodo za bralca dragocene. Te bo vaše omrežje delilo s svojimi kontakti, vaš doseg pa se bo še povečal.
Cenovna pogajanja in ego
V poslu prej ali slej naletite na pogajanja o ceni, posebej, če gre za večje zneske ali projekte. Boste iz njih izšli kot zmagovalec? Manjša kot je...
Kako skleniti posel?
Pravijo, da v poslu ni bližnjic. Nič ne de, je pa zato najkrajša pot tista, ki gre naravnost. Sledi nekaj prodajnih napotkov za sklenitev posla....
Video je vaš zaveznik
Številni prodajalci se bojijo predstavitev pri zahtevnih strankah, posebej, če gre za občinstvo, sestavljeno iz (res) pomembnih ljudi. Ali pa...
»Hashtage« velja uporabljati premišljeno
Najrazličnejše oznake, t. i. hashtagi, ki spremljajo objave na družbenih omrežjih, so lahko prav tako pomembne kot vsebina sama. Uporabljati jih...
Ustvarite odlično delovno okolje – splača se
Je fluktuacija v vašem podjetju nadpovprečno visoka? Zagotovo obstajajo razlogi za to. Eden najboljših načinov, kako zadržati uspešne kadre, je...
Stik s strankami je pomemben
Stik s strankami ni pomemben le z vidika prodajnih številk, temveč tudi za to, da zaposleni v prodaji in drugih oddelkih vidijo, za koga delajo in...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.