Z LinkedIn Publisher do znatno večjega občinstva

LinkedIn Publisher lahko močno razširi doseg vašega podjetja na LinkedIn, ne glede na velikost vašega omrežja.
Če tega še ne počnete, vsekakor izkoristite funkcijo brezplačnega objavljanja vsebine na omrežju LinkedIn s pomočjo orodja Publisher. Ta lahko poveča izpostavljenost do vaše ciljne publike in pomaga graditi vaš ugled, da postanete verodostojen strokovnjak v svoji panogi.
Poglejmo si primer Wendy McClelland. Bila je popolna novinka, a s svojo tretjo objavo, ki se je glasila »Zakaj se odpovedujem sestankom ob kavi?«, je dobila več ogledov, všečkov in komentarjev, kot bi jih kadarkoli lahko pričakovala.
Wendy je namreč imela le nekaj več kot 1.500 kontaktov, vendar je njena objava dosegla več kot 61.500 ogledov in dobila 350 všečkov in 500 komentarjev! Njeni vsebini je torej bilo izpostavljenih več kot 60.000 ljudi izven njene mreže.
Medtem ko večina objav ne bo dosegla tako skrajnega dosega, pa lahko vse objave dosežejo nove ljudi.
Ob vsaki objavi bodo vaši kontakti in sledilci prejeli obvestilo. Če bo objava resnično dobra, ima tudi možnost, da najde pot v e-poštni obvestilnik LinkedIn Pulse, ki ga to omrežje pošlje svojim članom v obliki predlogov objave, ki bi jih lahko zanimale. In potem kamenček sproži plaz.
Kakšno vsebino naj napišem?
Če želite povečati svoje možnosti za uspeh s Publisherjem, ustvarite objave profesionalnega videza, ki bodo ustrezale potrebam in bolečinam vašega občinstva. Prepričajte se, da ne pišete neželenih vsebin ali širite promocijskih informacij.
Objavite vsebine, ki bodo za bralca dragocene. Te bo vaše omrežje delilo s svojimi kontakti, vaš doseg pa se bo še povečal.
Kako se ustrezno predstaviti (na spletu)?
Ne glede na to, kaj počnete, stranke želijo vedeti, kdo ste in kaj (ter kako) delate. Spletna predstavitev in podstran »O meni« ali »O nas« tako...
Kako proda(ja)ti milenijcem?
Kljub prepričanju, da so milenijci mladi, napihnjeni in sebični posamezniki, kljub temu premorejo širok razpon starostnih skupin, osebnostnih...
Spletnih dnevnikov je ogromno, za katerega se odločiti?
Ste vedeli, da obstaja kar ducat različnih vrst spletnih dnevnikov? V nadaljevanju razkrivamo, kateri so tisti, ki so najbolj primerni za posel....
Je samopromocija res nekaj slabega?
Že od malega so nas učili, da je skromnost lepa čednost. Pa tudi, da se »lastna hvala pod mizo val'a.« Mar to drži? Biti ponižen je vedno dobra...
3 napake, ki jih delate pri samopromociji
Samopromocija ni nujno slaba. Obstaja pa žal veliko primerov slabe samopromocije. Predlagamo, da se na vsak način izognete naslednjim napakam....
Zakaj tudi majhno podjetje rabi svoj slogan? In kako ga izumiti.
Slogan je kratek stavek, ki kriči po pozornosti. Njegova odlika je v tem, da si ga kupci hitro in enostavno zapomnijo, s tem pa si zapomnijo tudi...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.