Zakaj so (nekatere) stranke zveste?
Stranke postanejo zveste takrat, ko podjetju ali blagovni znamki zaupajo. Ko imajo občutek, da so jim bolj pomembne od denarja, ki ga prinašajo.
Podjetja, ki želijo imeti zveste stranke, morajo njihovo zvestobo najprej upravičiti. To najlažje storijo tako, da jim izpolnijo (ali vsaj pomagajo izpolniti) katero od njihovih potreb, zahtev ter želja. V praksi bodo stranke zveste podjetju, ki bo izboljšalo njihovo življenje in/ali delo, pomagalo do večjega (finančnega) uspeha, jim prihranilo denar, pomagalo do bolj zdravega življenja, jih zaščitilo ali pa pomagalo ustvariti dobre/boljše odnose z drugimi. A to še ni vse. Ključno je, da podjetje strankam – obstoječim in potencialnim, pove oziroma razloži ali pokaže, kako bo svojo obljubo izpolnilo.
Postanite prijatelji stranke
Težava številnih podjetij pri iskanju zvestobe strank je že njihovo napačno razmišljanje. Večina podjetij namreč razmišlja v smeri, kako stranke malodane prisiliti, da se bodo vrnile k njim, namesto da bi razmišljalo v smeri, kakšno naj podjetje postane, da se bodo stranke same želele vračati.
Do strank se je namreč treba obnašati kot do svojih prijateljev. Stranke morajo začutiti, da jim boste pomagali, če bodo naletele na težavo (npr. odpravljanje reklamacij, dodatno izobraževanje …), da jim boste dali sveže in zanje relevantne informacije (ne pa prodali stare zaloge, da bi se je znebili), da boste znali najbolj učinkovito rešiti njihovo težavo …
Analizirajte vašo povezavo s stranko – če ugotovite, da ste slab prijatelj, ali, še huje, da v očeh strank sploh niste prijatelj, takoj ukrepajte. Zvestobo si pač morate zaslužiti, če želite z njo na dolgi rok služiti.
Do boljših rezultatov s sodelovanji in partnerstvi
Slovenski pregovor pravi, da več glav več ve. Vemo tudi, da več rok lahko več postori. Kaj pa v poslu – bi si upali nastopati skupaj s konkurentom?...
Spletna ali papirna predstavitev?
Zagotovo ste v en dah odgovorili spletna. Pa ni nujno tako. Papir postaja stvar prestiža, a izdelek mora biti v obeh primerih vsebinsko vrhunski....
Tudi e-poštni podpis je pomemben. Za prodajo.
E-poštni podpis je morda najbolj zapostavljena priložnost v poslovnih komunikacijah. Dobro oblikovan e-poštni podpis vam daje zadnjo priložnost, da...
Kako promovirati storitve na družbenih omrežjih?
Prodaja oziroma pospeševanje prodaje izdelkov in storitev se zelo razlikuje. Tudi na družbenih omrežjih. Prodaja storitev je lahko težka naloga. Če...
Kako ugotoviti, kakšnih vsebin si želi občinstvo?
Kakovostne vsebine so ključne za trženje, obisk spletne strani in njeno privlačnost v spletnih iskalnikih. Dobra vsebina spreminja priložnostne...
Vsebine, s katerimi vas bodo opazili na družbenih omrežjih
Se vam zdijo objave, ki ji ustvarjate na družbenih omrežjih, dolgočasne? Se zdijo dolgočasne obiskovalcem? Potem je čas, da stvari začinite. Kako?...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.