Zakaj so vplivneži pomembni?
Ste že slišali za t. i. vplivneže ali celo mikro vplivneže? Na družbenih omrežjih jih kar mrgoli, njihova vloga v prodaji pa je predvsem promocija posameznih izdelkov. Jih sploh potrebujete?
Vplivneži si odrežejo vedno večji kos oglaševalske pogače. Ljudje pač niso navdušeni nad reklamami, zato na spletu vedno večje število uporabnikov uporablja dodatke za brskalnike, ki onemogočajo prikaz oglasnih vsebin. Raziskava podjetja HubSpot je ugotovila, da 64 % uporabnikov spleta spletne oglase dojema kot nadležne in moteče. Vplivneži pa težavo motečih oglasov zaobidejo.
Kdo sploh so vplivneži? Znane osebe, novinarji, športniki, pač vsi, ki imajo veliko sledilcev in navijačev, ki radi prisluhnejo temu, kar imajo povedati. Globalni vplivneži imajo več milijonov sledilcev, t. i. mikro vplivneži pa na tisoče. In če se sprašujete, zakaj bi se potemtakem ukvarjali z mikro vplivneži – zato, ker ti precej bolj učinkovito širijo zavedanje o posamezni blagovni znamki.
Število sledilcev ni pomembno
A pozor, število ljudi, ki na družabnih omrežjih sledijo vplivnežem, naj ne bo odločilnega pomena pri tem, katerega vplivneža izbrati za svojo promocijo. Te sledilce si marsikdo preprosto kupi. Precej bolj pomemben podatek je stik z njimi. Ali vplivnež odgovarja na vprašanja sledilcev, kakšna je njegova interakcija, kakšni so komentarji pod njegovimi objavami?
Želite si vplivnežev, ki imajo prave in zveste privržence. Ti bodo tudi dejansko sledili priporočilom vplivneža.
Ne želite pa si vplivneža, ki vsak teden reklamira druge izdelke ali storitve.
Do boljših rezultatov s sodelovanji in partnerstvi
Slovenski pregovor pravi, da več glav več ve. Vemo tudi, da več rok lahko več postori. Kaj pa v poslu – bi si upali nastopati skupaj s konkurentom?...
Spletna ali papirna predstavitev?
Zagotovo ste v en dah odgovorili spletna. Pa ni nujno tako. Papir postaja stvar prestiža, a izdelek mora biti v obeh primerih vsebinsko vrhunski....
Tudi e-poštni podpis je pomemben. Za prodajo.
E-poštni podpis je morda najbolj zapostavljena priložnost v poslovnih komunikacijah. Dobro oblikovan e-poštni podpis vam daje zadnjo priložnost, da...
Kako promovirati storitve na družbenih omrežjih?
Prodaja oziroma pospeševanje prodaje izdelkov in storitev se zelo razlikuje. Tudi na družbenih omrežjih. Prodaja storitev je lahko težka naloga. Če...
Kako ugotoviti, kakšnih vsebin si želi občinstvo?
Kakovostne vsebine so ključne za trženje, obisk spletne strani in njeno privlačnost v spletnih iskalnikih. Dobra vsebina spreminja priložnostne...
Vsebine, s katerimi vas bodo opazili na družbenih omrežjih
Se vam zdijo objave, ki ji ustvarjate na družbenih omrežjih, dolgočasne? Se zdijo dolgočasne obiskovalcem? Potem je čas, da stvari začinite. Kako?...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.