3 napake, ki jih delate pri samopromociji

Samopromocija ni nujno slaba. Obstaja pa žal veliko primerov slabe samopromocije. Predlagamo, da se na vsak način izognete naslednjim napakam.
- Vpletanje družinskih članov in prijateljev
To je ena izmed najpogostejših pasti, v katero se ulovijo lastniki malih podjetij. Ko začnete nov projekt in ste navdušeni nad njim, morate o njem najprej obvestiti prijatelje in družino. Medtem ko ste vi pokroviteljski, pa lahko izpadete brezsrčni in naporni – sploh če družinske člane in prijatelje silite v to, da stalno promovirajo vaše podjetje – npr. na družbenih omrežjih.
Seveda ni nič narobe, če želite prijatelje ali družino pripraviti do tega, da bi podprli vaše nova podjetja. Vendar morate razumeti, da tega niso dolžni storiti, in jih zato ne silite.
- Navezovanje pogovora na vaše projekte
Očitno je, da oglašujete vaše podjetje. Vendar, če to počnete ves dan in z vsako osebo, na katero naletite, to ni v redu. Gre za zelo hiter način, kako izgubiti pozornost in spoštovanje ljudi. Zato ne skušajte vsakega pogovora spremeniti v temo o vašem podjetju in dejavnosti.
- Pošiljanje neželene pošte in nadlegovanje stikov
Danes lahko stopite v stik z ljudmi neposredno iz postelje ali naslonjača. Potencialne stranke lahko nagovorite preko e-pošte ali družabnih omrežij. A pri tem morate imeti mejo in okus. Brezobzirni pristop in pošiljanje ponudb na vse mogoče naslove, vas bo spremenil v pošiljatelja neželene pošte, ustrezno pa se bodo odzvali tudi prejemniki – in vas ignorirali. Z občasno e-pošto ali ponudbo ni nič narobe, a prevelika frekvenca stranke odbija.
Napake, s katerimi odbijate kupce
Podjetja se prodajne komunikacije s potencialnimi kupci lotevajo na različne načine in preko različnih kanalov. Prodajna pisma, letaki, brošure,...
Je mar res pomembna le nizka/nižja cena?
Če menite, da nimate več učinkovitega ukrepa, kot le znižanje cene, premislite še enkrat. Nižanje cen lahko kaj hitro vodi v cenovno vojno, od...
Vsak zakaj ima svoj zato
Številna vprašanja se začno z zakaj. Zakaj prodajate? Zakaj prodate? Predvsem pa morate najti odgovor na vprašanje: »Zakaj bi kupec nekaj kupil...
Kako prepričati stranko?
Verjetno ste že večkrat doživeli vprašanje s strani potencialne stranke: »Povejte mi, zakaj bi to kupil ravno od vas?« In na to vprašanje morate...
Kdaj stranki postreči s priporočilom?
Pravijo, da ni slabega trenutka za serviranje priporočila. Res pa je, da so nekateri trenutki primernejši od drugih. Kdaj je torej pravi čas?...
Zakaj so (nekatere) stranke zveste?
Stranke postanejo zveste takrat, ko podjetju ali blagovni znamki zaupajo. Ko imajo občutek, da so jim bolj pomembne od denarja, ki ga prinašajo....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.