6 zlatih pravil v trženju
Vas že slišim: kako ima lahko nekaj tako dovzetnega za spremembe, kot je trženje, dolgoletna, celo zlata pravila?
Spremenjeni algoritmi se na družbenih medijih praktično pojavijo vsakih nekaj tednov. Google postaja vse bolj pameten, ustvarja večji pritisk na oglaševalce in ustvarjalce vsebin. Takoj, ko obvladate eno orodje ali tehniko, se pojavi novo orodje ali tehnika. Drži, trženje se je spremenilo in se spreminja. A nekateri temelji ostajajo enaki.
- pravilo: ne bodite zlobni
Kar zadeva pravila trženja, je tole najlažje izvedljivo v praksi. Vaša reakcija naj bo podobna blagajnikovi – vedno stranki dajte še nasmeh. Prijaznejše trženje bo spodbudilo več pozitivnih odzivov in nakupov.
- pravilo: spoznajte svoje občinstvo
Poznavanje vaše občinstva ni tako preprosto kot mislite. Zelo podrobno morate poznati demografijo, želje in potrebe (celo sanje) strank, če jim želite ustreči.
- pravilo: pokažite »kaj«, ne »kako«
Stranke skrbijo rezultati precej bolj, kot jim je mar za postopek, ki ga vi opravite za doseganje teh rezultatov. Drži, nekatere stranke zanimajo podrobnosti, spet drugi prav nič. Večina ljudi si želi hitro rešiti problem. Prav zato so prišli k vam, sicer bi ga rešili sami.
- pravilo: bodite pozorni na dejanja svojih strank (in ne le njihove besede)
Večkrat ni dovolj, da stranke le slišite. Bodite pozorni na njihovo obnašanje, saj z njim lahko povedo še bistveno več kot z besedami. Večkrat se zgodi, da stranka reče, da je zadovoljna s storitvijo, a nato ničesar več ne kupi. Lahko pa jezna stranka kriči na prodajalce, a se vedno znova vrne v trgovino.
- pravilo: vaša dejanja morajo biti vredna zaupanja
Nikoli ne storite stvari, s katerimi bi omajali zaupanje strank. Kar jim obljubite, tudi izpolnite, sicer raje ne obljubljajte.
- pravilo: bodite etični (konkurent)
Tudi če ste odlični v tem, kar počnete in je vaša blagovna znamka najboljša med najboljšimi, imate opravka s konkurenti, ki jih lahko vaše stranke prosto izbirajo. Vašim strankam morate omogočiti to svobodo. Izogibajte se prikritim, neetičnim praksam, kot je poskušati narediti svojo blagovno znamko boljšo s tem, da očrnite konkurenta.
Previous article
Kako se ustrezno predstaviti (na spletu)?
Ne glede na to, kaj počnete, stranke želijo vedeti, kdo ste in kaj (ter kako) delate. Spletna predstavitev in podstran »O meni« ali »O nas« tako...
Kako proda(ja)ti milenijcem?
Kljub prepričanju, da so milenijci mladi, napihnjeni in sebični posamezniki, kljub temu premorejo širok razpon starostnih skupin, osebnostnih...
Spletnih dnevnikov je ogromno, za katerega se odločiti?
Ste vedeli, da obstaja kar ducat različnih vrst spletnih dnevnikov? V nadaljevanju razkrivamo, kateri so tisti, ki so najbolj primerni za posel....
Je samopromocija res nekaj slabega?
Že od malega so nas učili, da je skromnost lepa čednost. Pa tudi, da se »lastna hvala pod mizo val'a.« Mar to drži? Biti ponižen je vedno dobra...
3 napake, ki jih delate pri samopromociji
Samopromocija ni nujno slaba. Obstaja pa žal veliko primerov slabe samopromocije. Predlagamo, da se na vsak način izognete naslednjim napakam....
Zakaj tudi majhno podjetje rabi svoj slogan? In kako ga izumiti.
Slogan je kratek stavek, ki kriči po pozornosti. Njegova odlika je v tem, da si ga kupci hitro in enostavno zapomnijo, s tem pa si zapomnijo tudi...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.