Postavite realne prodajne cilje
Prodajo je težko natančno napovedati, a glede na poznavanje razmer, lahko izkušeni vodje postavijo realne prodajne cilje. Nedosegljivi cilji pa ne pomagajo nikomer, ne prodajnikom, ne podjetju.
Zaposleni potrebujejo dosegljive cilje. Tako ostanejo motivirani, saj pred seboj vidijo dosegljiv rezultat in se zanj potrudijo. Tudi če ste se pri napovedi ali postavitvi cilja zmotili, lahko cilj še vedno povečate, nikakor pa ni dobro manjšati ciljev, ki so jih prodajalci že dosegali – izjeme so seveda izredni dogodki, recesija ipd.
Uspeh in odstotki
Uspešnost prodaje se lahko meri tudi v odstotkih sklenjenih pogodb, prodanih izdelkov itd. glede na vložen trud. Za prodajo preko telefona velja postaviti jasen cilj – 20 %, 50 % ali 80 % klicev mora imeti za rezultat uspešno prodajo – odvisno pač od tega, kaj strankam ponujate. Dobri prodajalci bodo zastavljene cilje dosegli. Če pa posamezniki v prodajni ekipi potrebujejo bistveno večje število klicev in priložnosti, da dosežejo cilj, pa to pomeni, da so vendarle podpovprečni.
Vezava ciljev na nagrajevanje
Veliko podjetij prodajalce plačuje po uspešnosti prodaje – s provizijo, ki se doda fiksnemu delu plače. V kolikor ima vaše podjetje veliko fluktuacijo na področju prodaje, velja prodajne cilje vezati na nagrade. Nagrade pa se izplačujejo kvartalno in ne vsak mesec – tako bodo prodajalci dlje časa motivirani in tudi fluktuacija se bo zmanjšala, saj bodo želeli zaključiti uspešen kvartal. Kdor podjetje zapusti prej, ta pa ostane brez nagrade.
Kaj je optimizacija spletne strani za brskalnike (SEO)?
Imate spletno stran, pa zanjo ne ve (skoraj) nihče? Nič čudnega, če se vaša stran ne uvršča med prve zadetke v spletnih iskalnikih. A to se da...
Kaj so podkasti?
Nova angleška beseda »podcast« je prinesla nemalo izzivov slavistom in lektorjem. Medtem, ko večina avtorjev člankov besedo kar ponarodelo prevaja...
Nujnost ohranitve stika s stranko
Glede na izdelek ali storitev, ki ga/jo prodajate, se lahko zgodi, da ste vsak dan v mislih strank, lahko pa le občasno – tudi na vsakih 10 ali več...
Nujnost prisotnosti na družabnih omrežjih
Včasih je veljalo, da če nečesa ne najdete na internetu, to ne obstaja. Nekaj podobnega bi lahko dejali tudi za področje družbenih medijev....
Vsebina mora biti kakovostna. Sicer je bolje, da je ni.
Nujnost vsebinskega trženja je treba dopolniti z nujnostjo priprave kakovostnih vsebin. Sicer zapravljate čas, denar in ugled. Obstajajo 3 skupine...
Kadrovanje in izobraževanje prepustite strokovnjakom
Delujete v manjšem podjetju in ste deklica za vse? Ali pa vsaj večino stvari? To vas zavira. V manjših okoljih, pa tudi srednje velikih, je lahko...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.