Kako do sledilcev na omrežju Twitter?
Stavek »ponudi nekaj dobrega in prišli bodo« morebiti res deluje v filmih, v (spletni) praksi pa redkeje. Tudi za sledilce na Twitterju se je treba še kako potruditi.
Pravzaprav bi se morali sveži blogerji in podjetja, ki so šele odkrila družbeno omrežje Twitter bolj ukvarjati z razvojem oziroma nabiranjem sledilcev kot z ustvarjanjem vsebine. Zakaj? Ker je škoda delati dobro vsebino, če je nihče ne vidi.
Poznamo več taktik, kako na Twitterju doseči večje število sledilcev. Vsak dan pač ne morete objaviti viralne objave, niti ta to ne more postati, če nimate velikega omrežja znancev. Torej potrebujete občinstvo. Slednjega lahko pospešeno pridobivate z objavo kakšne nagradne igre, a to stane (če drugega ne čas in nagrade).
Kdor je že nekaj časa preživel na omrežju Twitter, je verjetno opazil t. i. javne sezname uporabnikov. Ti se pogosto nanašajo na posamezno kategorijo ali geografsko lokacijo, npr. blogerji, marketinški strokovnjaki itd. Vaš recept je najti relevantno osebo na vašem področju in preveriti, del katerih seznamov je in se prijaviti tudi nanje ter redno objavljati vsebine, povezane z njimi. Kaj lahko se zgodi, da boste naleteli na zlato žilo Twitter uporabnikov, ki vas bodo prepoznali kot entiteto ali nekoga, ki ve, kaj dela in vam z veseljem sledili.
Twellow
Pomagate si lahko tudi s sodobnimi aplikacijami. Ena takšnih je nekakšen imenik oziroma oglasnik za področje Twitterja. Sliši na ime Twellow. Gre za brezplačno stran, s pomočjo katere lažje poiščete uporabnike v posameznih kategorijah, panogah in s podobnimi interesi.
Kaj so podkasti?
Nova angleška beseda »podcast« je prinesla nemalo izzivov slavistom in lektorjem. Medtem, ko večina avtorjev člankov besedo kar ponarodelo prevaja...
Nujnost ohranitve stika s stranko
Glede na izdelek ali storitev, ki ga/jo prodajate, se lahko zgodi, da ste vsak dan v mislih strank, lahko pa le občasno – tudi na vsakih 10 ali več...
Nujnost prisotnosti na družabnih omrežjih
Včasih je veljalo, da če nečesa ne najdete na internetu, to ne obstaja. Nekaj podobnega bi lahko dejali tudi za področje družbenih medijev....
Vsebina mora biti kakovostna. Sicer je bolje, da je ni.
Nujnost vsebinskega trženja je treba dopolniti z nujnostjo priprave kakovostnih vsebin. Sicer zapravljate čas, denar in ugled. Obstajajo 3 skupine...
Kadrovanje in izobraževanje prepustite strokovnjakom
Delujete v manjšem podjetju in ste deklica za vse? Ali pa vsaj večino stvari? To vas zavira. V manjših okoljih, pa tudi srednje velikih, je lahko...
Kaj je prodajni marketing?
Iščete ideje za rast vašega poslovanja? Najprej morate razumeti, zakaj tradicionalne strategije prodaje in trženja ne uspevajo in kako razviti...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.