Prodajni nasvet: začnite v tržni niši
Vedno je zabavno sanjati o lastništvu spletne trgovine, kot sta Amazon ali Mimovrste. Toda ne tecite, preden ste shodili. Velike možnosti za uspeh se namreč porajajo v tržnih nišah.
Če ste ravnokrat splavili svoje podjetje in blagovno znamko, poskrbite, da bo ta navzven delovala nevtralno. Na začetku sploh ne omenjajte svoje niše. Ko ste postavili svojo spletno trgovino, se osredotočite na ustvarjanje blagovne znamke okoli edinstvene niše. Z nišnim trženjem boste lažje prepoznali in usmerili potencialne stranke in partnerje k sebi. Tako boste pridobili stranke in partnerje, s katerimi boste sodelovali.
Šele po nekaj uspešnih (in neuspešnih) prodajah boste bolje vedeli, kaj deluje in kaj ne, česa si stranke pravzaprav želijo. To znanje vam bo pomagalo postati strokovnjak v svoji niši, saj boste vedeli, katere marketinške strategije bolje delujejo na skupini, na katero ste ciljno usmerjeni.
Vzemimo primer, da ste začeli prodajati nakit. Ko se začne prodaja nakita hitro povečevati, se lahko začnete širiti v druge ustrezne kategorije, kot so poročni dodatki, dodatki za lase ali modni dodatki, kot so šali in sončna očala.
Seveda sprva ne boste vedeli, v katero nišo se velja širiti, vse dokler ne spoznate svojih strank. Zakaj so te kupovale vaš nakit? Je bil mar razlog za nakup maturantski ples, poroka ali so ga kupile za vsakodnevno uporabo? Ko spoznate svoje stranke, lahko začnete preizkušati druge ustrezne izdelke, poiščete nove stranke in razširite svojo blagovno znamko. Ne zgolj trženje, ampak tudi vaše pozicioniranje in trženje blagovne znamke bo imelo koristi od delovanja v niši, saj bo vaš profil blagovne znamke v očeh in glavah strank/uporabnikov sčasoma postal vedno bolj povezan z nišo, ki ste jo izbrali.
Kaj so podkasti?
Nova angleška beseda »podcast« je prinesla nemalo izzivov slavistom in lektorjem. Medtem, ko večina avtorjev člankov besedo kar ponarodelo prevaja...
Nujnost ohranitve stika s stranko
Glede na izdelek ali storitev, ki ga/jo prodajate, se lahko zgodi, da ste vsak dan v mislih strank, lahko pa le občasno – tudi na vsakih 10 ali več...
Nujnost prisotnosti na družabnih omrežjih
Včasih je veljalo, da če nečesa ne najdete na internetu, to ne obstaja. Nekaj podobnega bi lahko dejali tudi za področje družbenih medijev....
Vsebina mora biti kakovostna. Sicer je bolje, da je ni.
Nujnost vsebinskega trženja je treba dopolniti z nujnostjo priprave kakovostnih vsebin. Sicer zapravljate čas, denar in ugled. Obstajajo 3 skupine...
Kadrovanje in izobraževanje prepustite strokovnjakom
Delujete v manjšem podjetju in ste deklica za vse? Ali pa vsaj večino stvari? To vas zavira. V manjših okoljih, pa tudi srednje velikih, je lahko...
Kaj je prodajni marketing?
Iščete ideje za rast vašega poslovanja? Najprej morate razumeti, zakaj tradicionalne strategije prodaje in trženja ne uspevajo in kako razviti...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.