Je mar res pomembna le nizka/nižja cena?
Če menite, da nimate več učinkovitega ukrepa, kot le znižanje cene, premislite še enkrat. Nižanje cen lahko kaj hitro vodi v cenovno vojno, od katere ima korist le stranka.
Drži, cena izdelka ali storitve je pomembna. A predlagamo vam, da poskrbite, da ne bo najpomembnejša, sicer boste kaj hitro izgubili stranke in posel, posebej, če se s konkurentom ali več konkurenti zapletete v cenovno vojno.
Cenovne vojne so naporne
Marsikatero podjetje se na znižanje cene konkurenta odzove z enakim ukrepom. To je del človeške psihe, ki pa lahko deluje tudi razdiralno. Posebej, če nižanje cene s strani konkurenta podjetje dojema kot vojno napoved. Kaj hitro lahko pride do cenovne vojne, ki pa niža marže, dobiček ter povečuje količino dela.
Cenovni vojni se velja izogniti. In sicer tako, da stranko povprašate, če je prepričana, da želi prav posamezen izdelek ali storitev in preverite, ali zanjo ni morebiti primernejša druga rešitev, ki ni tako cenovno občutljiva. In ker potencialna stranka ni raziskala alternativne možnosti, tudi ne ve, kakšno ceno bi lahko zanjo dosegla.
Cena lahko postane tudi manj pomembna
Ostajajo načini, s katerimi lahko cena postane manj pomembna. V splošnem velja, da za kupca, ki je že odločen, kaj bo kupil, cena res pomembna. Če pa še ne ve, kaj bo kupil, manjšo pomembnost igra cena. Na zahtevano ali želeno znižanje cene s strani potencialnega kupca se ni treba odzvati takoj. Takrat za vas igra čas. Če stranka z nakupom rešuje določeno težavo, rabi rešitev čim prej in bo za izdelek ali storitev pripravljena plačati več (posebej, če se ji na drugi strani dela škoda).
V kolikor veste, da ste najustreznejši ponudnik, cene ni treba nižati – še vedno boste prodali. Ali pa ceno znižajte le toliko, da stranka ne bo izbrala druge najboljše rešitve (s katero bi tudi, čeprav manj uspešno/zadovoljno rešila svojo težavo).
Kaj je optimizacija spletne strani za brskalnike (SEO)?
Imate spletno stran, pa zanjo ne ve (skoraj) nihče? Nič čudnega, če se vaša stran ne uvršča med prve zadetke v spletnih iskalnikih. A to se da...
Kaj so podkasti?
Nova angleška beseda »podcast« je prinesla nemalo izzivov slavistom in lektorjem. Medtem, ko večina avtorjev člankov besedo kar ponarodelo prevaja...
Nujnost ohranitve stika s stranko
Glede na izdelek ali storitev, ki ga/jo prodajate, se lahko zgodi, da ste vsak dan v mislih strank, lahko pa le občasno – tudi na vsakih 10 ali več...
Nujnost prisotnosti na družabnih omrežjih
Včasih je veljalo, da če nečesa ne najdete na internetu, to ne obstaja. Nekaj podobnega bi lahko dejali tudi za področje družbenih medijev....
Vsebina mora biti kakovostna. Sicer je bolje, da je ni.
Nujnost vsebinskega trženja je treba dopolniti z nujnostjo priprave kakovostnih vsebin. Sicer zapravljate čas, denar in ugled. Obstajajo 3 skupine...
Kadrovanje in izobraževanje prepustite strokovnjakom
Delujete v manjšem podjetju in ste deklica za vse? Ali pa vsaj večino stvari? To vas zavira. V manjših okoljih, pa tudi srednje velikih, je lahko...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.