Česa ne smete spremeniti v prodaji?
Poznate zgodbo nove Coca Cole? Če niste med starejšimi, je verjetno ne. Tudi zato, ker so kupci podjetju dokazali, da ne želijo nove pijače, čeprav je bila ta na slepih testiranjih boljša.
Pred skoraj 40 leti so se v podjetju Coca Cola odločili, da bodo spremenili okus svoje najbolje prodajane pijače, ki nosi tudi ime podjetja. A »nova Coca Cola« je doživela tržni neuspeh kljub temu, da je podjetje na slepih preizkusih dokazalo, da jo večina kupcev označi za bolj okusno od stare različice. Pa to preprosto ni bilo dovolj. Podjetje je celo vsak dan prejelo več deset tisoč klicev in pisem ljudi, ki so želeli ohraniti staro pijačo, torej tisto, ki so jo pili že leta oziroma desetletja.
Novosti so dvorezen meč
Coca Cola se je na zelo grob način naučila lekcije, ki bi jo moral poznati vsak tržnik oziroma prodajalec. Ljudje smo zelo občutljivi na spremembe, posebej če so te večje po obsegu oziroma posledicah. Podobno je s tehničnimi in drugimi novostmi, pri katerih podjetje prevzema določeno mero tveganja. Včasih sta možnosti le dve – potencialni kupec se novosti razveseli in zaradi nje tudi kupi nov izdelek, lahko pa ga novost (ali več njih) zmede in odvrne od nakupa.
Česa ne smete (nikoli) spreminjati
V prodaji ali trženju tako nikoli ne smete spremeniti tistih ključnih značilnosti, zaradi katerih sploh imate kupce oziroma te vplivajo na njihovo zvestobo oziroma stvari, zaradi katerih ste (najbolj) prepoznavni.
Kaj je prodajni marketing?
Iščete ideje za rast vašega poslovanja? Najprej morate razumeti, zakaj tradicionalne strategije prodaje in trženja ne uspevajo in kako razviti...
Cenovna pogajanja in ego
V poslu prej ali slej naletite na pogajanja o ceni, posebej, če gre za večje zneske ali projekte. Boste iz njih izšli kot zmagovalec? Manjša kot je...
Kako skleniti posel?
Pravijo, da v poslu ni bližnjic. Nič ne de, je pa zato najkrajša pot tista, ki gre naravnost. Sledi nekaj prodajnih napotkov za sklenitev posla....
Video je vaš zaveznik
Številni prodajalci se bojijo predstavitev pri zahtevnih strankah, posebej, če gre za občinstvo, sestavljeno iz (res) pomembnih ljudi. Ali pa...
»Hashtage« velja uporabljati premišljeno
Najrazličnejše oznake, t. i. hashtagi, ki spremljajo objave na družbenih omrežjih, so lahko prav tako pomembne kot vsebina sama. Uporabljati jih...
Ustvarite odlično delovno okolje – splača se
Je fluktuacija v vašem podjetju nadpovprečno visoka? Zagotovo obstajajo razlogi za to. Eden najboljših načinov, kako zadržati uspešne kadre, je...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.