»Hashtage« velja uporabljati premišljeno
Najrazličnejše oznake, t. i. hashtagi, ki spremljajo objave na družbenih omrežjih, so lahko prav tako pomembne kot vsebina sama. Uporabljati jih velja skrajno premišljeno.
Če želite biti uspešni na družbenih medijih, prenehajte delati brez načrta in uporabljati oznake # (ang. hashtag) kar po vzgibu. Tudi njihovo oblikovanje, postavljanje in objavljanje namreč zahteva premislek oziroma strategijo, saj si želite, da so pika na i oziroma tisto lepilo, ki povežete vse dele vaše marketinške kampanje.
Oznaka naj bo enostavna
Prvo pravilo oznak #: uporabite hashtag, ki ga je enostavno črkovati in si ga je enostavno zapomniti. Če se želite prepričati, da se morebiti vaš izbrani hashtag že ne uporablja za kaj drugega, to najprej preverite na vseh kanalih, vsekakor pa še preden ga uporabite za oglaševalsko akcijo. Sicer utegnete delati reklamo nekomu drugemu.
Ko ustvarite svojo oznako (hashtag), jo spretno vpletite v svoje trženjske aktivnosti na družbenih omrežjih. Oznaka # seveda zahteva tudi spremljanje – sledite temu, kaj se z njo dogaja in se pridružite pogovorom, ki jo vsebujejo! Sicer tvegate, da bo zamrla in šla v pozabo.
Poenostavljeno sledenje oznakam
Za sledenje posamezni oznaki # lahko uporabite spletni storitvi, kot sta Social Mention in Sprout Social. Storitev TwiPho pa uporabite za spretno iskanje slik v hashtagu. Z omenjenimi orodji boste prihranili ogromno časa in bolje sodelovali z občinstvom.
Pokažite/prodajte s primerom oziroma zgledom
Ljudje poslušamo, a ne razumemo vsega. Kakšne slišane stvari si težko predstavljamo. Prodajte tako, da stvari ponazorite s primerom ali zgledom....
Univerzalni prodajni recept
Menite, da univerzalni prodajni recept ne obstaja? Motite se. Ljudje imamo tako v osebnem kot poslovnem življenju celo vrsto izzivov in težav....
Novačenje e-poštnih naslovov
Mar tudi sami zmajujete z glavo? Postavili ste novo spletno stran, pripravili bogate vsebine, morebiti nudite tudi kakšno brezplačno vsebino – pa...
Testiranje je (zelo) pomembno
Večina podjetij, posebej pa tržnikov in prodajalcev, se ne ukvarja s testiranjem. Česarkoli. A že preprosto testiranje e-poštnih sporočil in dopisov...
Česa ne smete spremeniti v prodaji?
Poznate zgodbo nove Coca Cole? Če niste med starejšimi, je verjetno ne. Tudi zato, ker so kupci podjetju dokazali, da ne želijo nove pijače, čeprav...
Mar kakovost prodaja?
Čeprav ima vsak kupec rad kakovosten izdelek ali storitev, ta pogosto ni prva stvar, s katero stopi v stik. Videz in embalaža sta, vsaj za prvi...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.