Imate načrt za družbena omrežja? Ne? Podvizajte se.
Številne organizacije čutijo potrebo po ustvarjanju vsebin za vsak kanal družbenih medijev na planetu. Pri tem pogosto uberejo bližnjico, s katero eno vsebino servirajo vsem. Napaka.
Marsikatero podjetje ali blagovna znamka svojo prisotnost na družbenih omrežjih rešuje na poenostavljen način. Na silo pripravi vsebino, pogosto ustvari le eno vrsto vsebine in jo nato plasira na vsako platformo, kjer je prisotno. Če se v omenjenem opisu prepoznate tudi vi, vsekakor potrebujete načrt delovanja na družbenih medijih.
Tako kot se družbena omrežja ločijo med seboj po namembnosti in uporabnikih, tako bi se morali ločiti tudi vaši cilji za te platforme. Posledično mora biti tudi vsebina, ki jo razvijete za to ali ono platformo, drugačna. To so sestavni deli vašega načrta za delovanje na družbenih omrežjih:
- Opredelite kanal oziroma omrežje (na primer Facebook.)
- Kdo je vaša “persona” (Na koga posebej ciljate? Izberite ga/jo.)
- Opredelite cilj (Ali je to prodajni cilj, cilj prihranka stroškov ali poskušate ustvariti boljšo uporabniško izkušnjo?)
- Izberite vrsto primarne vsebine (besedila, video, infografika)
- Struktura (Kako izgleda vaša splošna objava?)
- Ton vsebine (igriv, sarkastičen, skrajno resen?)
- Integracija kanala (Kako bo ta kanal deloval z drugimi kanali za največji vpliv?)
- Seznam zaželenih ukrepov (Kakšno vedenje uporabnikov želite doseči?)
- Uredniški načrt (Vsak kanal potrebuje svoj uredniški koledar.)
In prav zato trženje in priprava vsebin za družbena omrežja nista enostavna. Če pravilno uporabite načrt za družbene medije, boste lahko podvojili občinstvo, ali pa ga celo podeseterili. Vsekakor pa ostanite na realnih tleh glede porabe virov in aktivnosti na družbenih omrežjih.
Cenovna pogajanja in ego
V poslu prej ali slej naletite na pogajanja o ceni, posebej, če gre za večje zneske ali projekte. Boste iz njih izšli kot zmagovalec? Manjša kot je...
Kako skleniti posel?
Pravijo, da v poslu ni bližnjic. Nič ne de, je pa zato najkrajša pot tista, ki gre naravnost. Sledi nekaj prodajnih napotkov za sklenitev posla....
Video je vaš zaveznik
Številni prodajalci se bojijo predstavitev pri zahtevnih strankah, posebej, če gre za občinstvo, sestavljeno iz (res) pomembnih ljudi. Ali pa...
»Hashtage« velja uporabljati premišljeno
Najrazličnejše oznake, t. i. hashtagi, ki spremljajo objave na družbenih omrežjih, so lahko prav tako pomembne kot vsebina sama. Uporabljati jih...
Ustvarite odlično delovno okolje – splača se
Je fluktuacija v vašem podjetju nadpovprečno visoka? Zagotovo obstajajo razlogi za to. Eden najboljših načinov, kako zadržati uspešne kadre, je...
Stik s strankami je pomemben
Stik s strankami ni pomemben le z vidika prodajnih številk, temveč tudi za to, da zaposleni v prodaji in drugih oddelkih vidijo, za koga delajo in...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.