Je mar res pomembna le nizka/nižja cena?

Če menite, da nimate več učinkovitega ukrepa, kot le znižanje cene, premislite še enkrat. Nižanje cen lahko kaj hitro vodi v cenovno vojno, od katere ima korist le stranka.
Drži, cena izdelka ali storitve je pomembna. A predlagamo vam, da poskrbite, da ne bo najpomembnejša, sicer boste kaj hitro izgubili stranke in posel, posebej, če se s konkurentom ali več konkurenti zapletete v cenovno vojno.
Cenovne vojne so naporne
Marsikatero podjetje se na znižanje cene konkurenta odzove z enakim ukrepom. To je del človeške psihe, ki pa lahko deluje tudi razdiralno. Posebej, če nižanje cene s strani konkurenta podjetje dojema kot vojno napoved. Kaj hitro lahko pride do cenovne vojne, ki pa niža marže, dobiček ter povečuje količino dela.
Cenovni vojni se velja izogniti. In sicer tako, da stranko povprašate, če je prepričana, da želi prav posamezen izdelek ali storitev in preverite, ali zanjo ni morebiti primernejša druga rešitev, ki ni tako cenovno občutljiva. In ker potencialna stranka ni raziskala alternativne možnosti, tudi ne ve, kakšno ceno bi lahko zanjo dosegla.
Cena lahko postane tudi manj pomembna
Ostajajo načini, s katerimi lahko cena postane manj pomembna. V splošnem velja, da za kupca, ki je že odločen, kaj bo kupil, cena res pomembna. Če pa še ne ve, kaj bo kupil, manjšo pomembnost igra cena. Na zahtevano ali želeno znižanje cene s strani potencialnega kupca se ni treba odzvati takoj. Takrat za vas igra čas. Če stranka z nakupom rešuje določeno težavo, rabi rešitev čim prej in bo za izdelek ali storitev pripravljena plačati več (posebej, če se ji na drugi strani dela škoda).
V kolikor veste, da ste najustreznejši ponudnik, cene ni treba nižati – še vedno boste prodali. Ali pa ceno znižajte le toliko, da stranka ne bo izbrala druge najboljše rešitve (s katero bi tudi, čeprav manj uspešno/zadovoljno rešila svojo težavo).
Zakaj so vplivneži pomembni?
Ste že slišali za t. i. vplivneže ali celo mikro vplivneže? Na družbenih omrežjih jih kar mrgoli, njihova vloga v prodaji pa je predvsem promocija...
Kako zadovoljiti stranko?
Kaj naredite, če vas nekdo zelo pozitivno preseneti? Vsem poveste o tem. Prav zato mora biti zadovoljevanje potreb strank prioriteta podjetij in...
Z obrnjeno piramido do uspešnejših e-poštnih kampanj
Cilj vsake e-poštne kampanje je, da bralce spodbudi k nadaljevanju in dokončanju neke vrste dejanja. Od prejemnikov želite, da nekaj kupijo ali se...
Kako dvigniti učinkovitost klicnega centra?
Mar vaše podjetje premore klicni center? Če ste odgovorili pritrdilno, berite dalje. Tradicionalno je klicni center podjetja rasel organsko,...
Kaj morate vedeti še pred pripravo nagradne igre?
Nagradne igre so odličen način, kako za relativno majhen vložek dobiti kontaktne podatke več sto ali celo tisoč potencialnih strank. A pazite, da se...
Kako voditi stranke?
Ne glede na to, kako vrhunsko e-poštno sporočilo, spletno stran ali brošuro ste pripravili, ne pozabite vključiti mehanizmov, ki stranke vodijo k...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.