Je vaša vsebina res kakovostna?
Kakovostna vsebina naj bo ustvarjalna in privlačna, vedno jo pripravite tako, da bi bili nanjo ponosni najboljši svetovni avtorji. Sledile ji bodo tudi prodajne številke.
Kakovost besedil, spletnih predstavitev in objav na družbenih omrežjih lahko spremljate na dva načina. Prvi je, kako dobro je napisana vsebina. Odsotnost ali prisotnost pravopisnih napak, vključitev zanimive grafike, globina in temeljitost teme, itd. To je subjektivno razumevanje kakovosti. Drugi je, kako dobro deluje vsebina. Mar kakovostna vsebina deluje, če je ljudje ne najdejo, konzumirajo in jo delijo? Vse je mogoče slediti z različnimi metrikami. Brez dobro napisanih vsebin trpi statistika. Brez statističnih podatkov pa je ustvarjanje dobro sprejetih vsebin le ugibanje. Začaran krog torej.
Kakovost po Googlovih kriterijih
Google na spletu vse vidi in vse najde. Njegove prakse so usmerjene na subjektivno kakovost vsebine. Toda vaša vsebina mora biti optimizirana za bralca, ne za spletni iskalnik. No, ja, tudi za slednjega, sicer je prvi ne bo niti našel. Kako torej doseči kakovost po Googlovih kriterijih?
Prvenstveno mora vsebina dostaviti, kar je obljubljala – ne bodite prevarantski ali uporabite bombastičnih naslovov samo zato, da bi dobili več klikov.
Vsekakor pa ne objavljajte vsebin z naslednjimi elementi:
– nedelujočimi povezavami
– prevarantskimi obljubami
– pretirano količino oglasov
– napakami v črkovanju ali slovnici
– napačnimi informacijami
– izmišljenimi informacijami
Napake, s katerimi odbijate kupce
Podjetja se prodajne komunikacije s potencialnimi kupci lotevajo na različne načine in preko različnih kanalov. Prodajna pisma, letaki, brošure,...
Je mar res pomembna le nizka/nižja cena?
Če menite, da nimate več učinkovitega ukrepa, kot le znižanje cene, premislite še enkrat. Nižanje cen lahko kaj hitro vodi v cenovno vojno, od...
Vsak zakaj ima svoj zato
Številna vprašanja se začno z zakaj. Zakaj prodajate? Zakaj prodate? Predvsem pa morate najti odgovor na vprašanje: »Zakaj bi kupec nekaj kupil...
Kako prepričati stranko?
Verjetno ste že večkrat doživeli vprašanje s strani potencialne stranke: »Povejte mi, zakaj bi to kupil ravno od vas?« In na to vprašanje morate...
Kdaj stranki postreči s priporočilom?
Pravijo, da ni slabega trenutka za serviranje priporočila. Res pa je, da so nekateri trenutki primernejši od drugih. Kdaj je torej pravi čas?...
Zakaj so (nekatere) stranke zveste?
Stranke postanejo zveste takrat, ko podjetju ali blagovni znamki zaupajo. Ko imajo občutek, da so jim bolj pomembne od denarja, ki ga prinašajo....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.