Kadrovanje in izobraževanje prepustite strokovnjakom
Delujete v manjšem podjetju in ste deklica za vse? Ali pa vsaj večino stvari? To vas zavira.
V manjših okoljih, pa tudi srednje velikih, je lahko velik izziv že kadrovanje. Najem specialistov na tem področju je lahko zato odlična poteza. Vodja prodaje se ne more ukvarjati še s kadrovsko problematiko. Z zaposlitvijo ali najemom storitev profesionalnega kadrovnika, ki bo opravljal iskanje kadrov in pregledoval prijave, boste racionalizirali svoje delo in preverili večje število kandidatov – ter na koncu dobili bolj sposobne ljudi. Vodja prodaje, direktor in drugi kadri pa bodo še naprej strateško razmišljali o scenarijih, kako zagotoviti rast poslovanja.
Izobražujejo naj strokovnjaki
Podobno velja za izobraževanja in prenos znanja ter usposabljanje zaposlenih. Usposabljanje novih kadrov, zlasti mladih, manj izkušenih ljudi, je zelo zamudno. Vrhunski prodajalci pa rabijo rezultate in se ne morejo posvetiti tedenskemu izobraževanju novincev. Če lahko najamete nekoga z učnimi izkušnjami, ki resnično nudi to, kar potrebujete, to tudi storite. S tem boste sprostili čas menedžerjev in vodij ter na koncu dobili bolj usposobljeno ekipo.
Kako se ustrezno predstaviti (na spletu)?
Ne glede na to, kaj počnete, stranke želijo vedeti, kdo ste in kaj (ter kako) delate. Spletna predstavitev in podstran »O meni« ali »O nas« tako...
Kako proda(ja)ti milenijcem?
Kljub prepričanju, da so milenijci mladi, napihnjeni in sebični posamezniki, kljub temu premorejo širok razpon starostnih skupin, osebnostnih...
Spletnih dnevnikov je ogromno, za katerega se odločiti?
Ste vedeli, da obstaja kar ducat različnih vrst spletnih dnevnikov? V nadaljevanju razkrivamo, kateri so tisti, ki so najbolj primerni za posel....
Je samopromocija res nekaj slabega?
Že od malega so nas učili, da je skromnost lepa čednost. Pa tudi, da se »lastna hvala pod mizo val'a.« Mar to drži? Biti ponižen je vedno dobra...
3 napake, ki jih delate pri samopromociji
Samopromocija ni nujno slaba. Obstaja pa žal veliko primerov slabe samopromocije. Predlagamo, da se na vsak način izognete naslednjim napakam....
Zakaj tudi majhno podjetje rabi svoj slogan? In kako ga izumiti.
Slogan je kratek stavek, ki kriči po pozornosti. Njegova odlika je v tem, da si ga kupci hitro in enostavno zapomnijo, s tem pa si zapomnijo tudi...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.