Kaj morate vedeti še pred pripravo nagradne igre?
Nagradne igre so odličen način, kako za relativno majhen vložek dobiti kontaktne podatke več sto ali celo tisoč potencialnih strank. A pazite, da se ne ujamete v katero izmed pasti, na katere so pozorni tudi inšpektorji.
Kot verjetno že veste, pravila in pogoje nagradne igre določi prireditelj, pri čemer pa sodelovanja v njej ne sme pogojevati z nakupom. V želji, da bi pridobili čim več kontaktnih podatkov, velja nagradno igro organizirati na več kanalih, če za to obstajajo pogoji (finančni in tehnični). Vsaj v digitalnem svetu je to relativno enostavno, saj izdelava spletne (pod)strani, na katero se bodo stekali »kontakti« lahko rabi kot temelj za nagradno igro na družbenih omrežjih, SMS-igro itd. Več kot bo kanalov na voljo uporabnikom, večji odziv si lahko podjetje obeta.
Jasna pravila in pravočasna podelitev nagrad
Pravila nagradne igre naj bodo čim bolj jasna in po možnosti tudi enostavna (izognite se nepotrebni kompleksnosti). Preberite jih pozorno, saj pravil po objavi nagradne igre ne morete spreminjati (sicer ste lahko kaznovani). Tržni inšpektorji so zelo pozorni tudi na vrednost nagrad, ki ne sme biti nesorazmerna z vrednostjo izdelka ali storitve. Nagrade, katerih vrednost je večja od 42 evrov, so obdavčene, zato mora prireditelj nagradne igre od nagrajenca poleg osebnih podatkov pridobiti še davčno številko in naslov pristojnega davčnega urada. Ko smo že pri nagradah – te vsekakor podelite pravočasno (in jih izžrebajte ob prisotnosti komisije), o žrebanju ustvarite zapisnik in javno objavite nagrajence.
Ne organizirajte nagradne igre, če ji niste kos
Med slabimi praksami s področja nagradnih iger so vsekakor nagradne igre, kjer prireditelji niso kos nalogi. Najprej organizirajte kakšno manjšo nagradno igro, da pridobite izkušnje, šele nato se lotite nagradne igre, na katero se bo »prijavil ves internet«. S slabo prirejeno nagradno igro, v kateri dajete predvsem prazne obljube, boste izgubili zaupanje uporabnikov in tudi stranke, torej dosegli ravno nasprotni učinek od želenega.
Napake, s katerimi odbijate kupce
Podjetja se prodajne komunikacije s potencialnimi kupci lotevajo na različne načine in preko različnih kanalov. Prodajna pisma, letaki, brošure,...
Je mar res pomembna le nizka/nižja cena?
Če menite, da nimate več učinkovitega ukrepa, kot le znižanje cene, premislite še enkrat. Nižanje cen lahko kaj hitro vodi v cenovno vojno, od...
Vsak zakaj ima svoj zato
Številna vprašanja se začno z zakaj. Zakaj prodajate? Zakaj prodate? Predvsem pa morate najti odgovor na vprašanje: »Zakaj bi kupec nekaj kupil...
Kako prepričati stranko?
Verjetno ste že večkrat doživeli vprašanje s strani potencialne stranke: »Povejte mi, zakaj bi to kupil ravno od vas?« In na to vprašanje morate...
Kdaj stranki postreči s priporočilom?
Pravijo, da ni slabega trenutka za serviranje priporočila. Res pa je, da so nekateri trenutki primernejši od drugih. Kdaj je torej pravi čas?...
Zakaj so (nekatere) stranke zveste?
Stranke postanejo zveste takrat, ko podjetju ali blagovni znamki zaupajo. Ko imajo občutek, da so jim bolj pomembne od denarja, ki ga prinašajo....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.