Kako dvigniti učinkovitost klicnega centra?
Mar vaše podjetje premore klicni center? Če ste odgovorili pritrdilno, berite dalje.
Tradicionalno je klicni center podjetja rasel organsko, marsikatero podjetje ga je uvedlo z namenom reševanja pritožb in reklamacij nezadovoljnih strank. Potem so podjetja funkcionalnost klicnega centra razširila še na sprejem naročil, saj je tudi za stranke enostavno, če preprosto pokličejo in naročijo izdelke ali storitve.
Verjetno je že vsak izmed nas doživel t. i. hladni klic, ko nas povsem pričakovano pokliče to ali ono podjetje in nam ponudnik nakup tega ali onega izdelka ali storitve.
Klicni center kot enota za trženje
Da, bili smo priča preobrazbi klicnega centra, oziroma nadgradnji klicnega centra v trženjsko enoto. Agent(ka) v klicnem centru je mimogrede postal še prodajalec/ka. A ker seveda nima(ta) izkušenj, ki jih imajo prekaljeni prodajalci, je tudi njuna učinkovitost precej manjša. Pa še delo je nehvaležno – klicanje strank na osnovi kontaktov iz baze podatkov, ki jo je podjetje izdelalo bogsigavedi, kako.
Takšnega klicnega centra ne potrebujete, saj obstaja večja verjetnost, da odžene več strank, kot jih dejansko privabi/prepriča v nakup.
Klicni center naj ponuja znanje in informacije
Tako, kot v primeru klicnega centra za podporo in pomoč uporabnikom, ti od glasu na drugi strani pričakujejo predvsem eno – informacije. In znanje. Torej jim mora oseba v klicnem centru postreči s kar se da natančnimi (in ne zavajajočimi) informacijami glede njihove težave.
S preobrazbo klicnega centra v svetovalni center pa bodo vaše možnosti glede (dodatne) prodaje precej zrasle. Ljudje bodo cenili iskren nasvet in bržkone že telefonsko oddali naročilo – in to tistemu, ki je/bo rešil njihovo težavo. Ne pa nekomu, ki jih na silo pokliče in od njih želi naročilo …
# foto #
Moč priporočil
Ljudje zaupamo priporočilom – tako stari kot mladi. Še posebej generacija milenijcev svoje nakupne odločitve zaupa pretežno priporočilom. Torej jih...
Mar zvestoba res sodi v shemo?
Danes smo priča najrazličnejšim programom zvestobe, številni prodajalci želijo z njimi pridobiti zveste kupce. Toda mar programi zvestobe dosegajo...
Imate ustrezen marketinško-prodajni načrt?
Če naj bosta trženje in prodaja učinkovita, potrebujete dober načrt. Ta mora biti iskren in premišljen, saj ga boste le tako lahko uresničili ali...
Naj vas opazijo, povprečje pač ni privlačno
Marketinška gradiva pogosto omenjajo izstopanje iz povprečja kot ukrep, s katerim bomo hitreje pridobili stranke. A izstopati ni niti najmanj lahko,...
Spoznajte strategijo treh krogov
Med prodajnimi orodji prednjačijo predvsem tista za neposredno prodajo in nagovarjanje potreb kupca. A brez dobre strategije (praviloma) ni uspešne...
Kako doseči učinkovito prodajo?
Prodaja je odvisna od številnih dejavnikov, a eden odločilnih je vsekakor zaupanje kupcev. Prav tako pa ne gre podcenjevati vpliva različnih...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.